Marketingo programos kūrimas kelionių agentūroje


. marketingo programų kūrimas:. Marketingo elementai. Marketingo komplekso formavimasi itakojantys veiksniai. Turizmo rinkos apzvalga ir tendencijos referatas.

Įvadas. Marketingasmarketingo samprata? Marketingo komplekso elementai. Prekės kompleksas. Kainodaros procesas. Paskirstymo kanalai. Rėmimo kompleksas. Prekybos įmonės marketingo kompleksas. Šalies turizmo rinkos apžvalga. Uab „lietuvos studentų ir jaunimo kelionių biuras“ pristatymas. Šalies kelionių rinkos tendencijos. Rinką įtakojantys veiksniai. Verslo plėtros tendencijos. Lsjkb marketingo kompleksas. Paslaugų plėtros galimybės. Kainodaros procesas. Pakirstymo kanalai. Rėmimo kompleksas. Išvados. Rekomendacijos. Santrauka. Priedai. Atlikti lsjkb įtakojančių aplinkos veiksnių analizę, bei pateikti rekomendacijas įmonės marketingo kompleskso gerinimui.
  • Microsoft Word 148 KB
  • 2012 m.
  • 56 puslapiai (11760 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo programos kūrimas kelionių agentūroje
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo programos kūrimas kelionių agentūroje. (2011 m. Birželio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-programos-kurimas-kelioniu-agenturoje.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 21 d. 18:40
×