Marketingo rinkodaros planas


Įvadas. Įmonės ir jos paslaugų apžvalga. Įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės makroaplinkos analizė. Politinės - teisinės aplinkos charakteristika. Ekonominės aplinkos identifikavimas. Socialinio - kultūrinio klimato analizė. Mokslinės - technologinės aplinkos apibūdinimas. Gamtinės aplinkos analizė. Įmonės mikroaplinkos analizė. Paslaugų vartotojų charakteristika. Konkurencinės aplinkos įvertinimas. Tiekėjų identifikavimas. Įmonės rinkos segmentavimas, aprėpimo strategijos parinkimas ir pozicionavimas. Įmonės rinkos segmentavimo kriterijų ir tikslinės rinkos parinkimas. Įmonės aprėpimo strategijos pasirinkimas. Įmonės pozicionavimo analizė. Įmonės rinkodaros tikslų nustatymas. Įmonės rinkodaros komplekso elementų apibūdinimas. Įmonės paslaugų charakteristika. Įmonės numatomos kainos. Įmonės paskirstymo politikos analizė. Įmonės rėmimo veiksmų planas. Įmonės rinkodaros biudžeto sudarymas. Įmonės reklamos biudžetas. Įmonės kitų rėmimo elementų biudžetas. Įmonės techninių priemonių įsigijimo biudžetas. Įmonės SSGG analizė.

Darbo objektas. įmonės logstinė veikla.

Darbo tikslas – Sudaryti rinkodaros planą būsimai įmonei UAB „Manlinas“ ir išanalizuoti jos veiklos perspektyvas ir efektyvumą.

Darbo uždaviniai:

1.Apžvelgti įmonę ir jos paslaugas

2. Išanalizuoti įmonės makro ir mikro aplinkos poveikius įmonei

3.Apžvelgti įmonės rinkos sekmentavimą, aprėpimo strategijos parinkimą ir pozicionavimą.

4.Išsiaiškinti įmonės rinkodaros tikslus

5. Apibūdinti įmonės rinkodaros komplekso elementus

6. Sudaryti įmonės rinkodaros biudžetą

7.

  • Microsoft Word 57 KB
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2701 žodžiai)
  • Kolegija
  • Linas
  • Marketingo rinkodaros planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo rinkodaros planas. (2014 m. Balandžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 12 d. 12:44
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema