Marketingo samprata ir ryšiai su kitais mokslais konspektas


Marketingo samprata ir ryšiai su kitais mokslais. Svajonės , poreikiai , norai ir paklausa. Aštuonios paklausos būsenos. Mainai ir sandoriai. Mainams įvykti reikalingos sąlygos. Marketingo vaidmuo šalinant atotrūkius tarp gamintojų ir vartotojų. Sandorių , logistikos , palengvinimo. Marketingo principai Tikslumo principas. Trejopos orientacijos principas. Marketingo sistema ir jos veikimo proceso etapai. Marketingo orientacijos ir jų skirtumai. Marketingo makroaplinka Lietuvoje ??? Marketingo kompleksas ir jo elementai. Marketingo kompleksas. Vartotojų rinkos segmentavimo būdai. Įmonių ir organizacijų rinkos segmentavimo būdai. Tikslinės rinkos parinkimas. Marketingo tipai pagal tikslinės rinkos parinkimą. Įtakos grupės Šeima Statusas. Amžius ir gyvenimo ciklo etapas Profesija Ekonominė padėtis Gyvenimo būdas. Asmenybė ir savimonė. Poreikis ir motyvas Suvokimas Patirtis ir mokymasis Nuomonė ir nuostata 17. Vartojimo prekių pirkimo proceso etapai. Organizacijos pirkimo elgsenai įtakos turintys veiksniai. Aplinkos Organizacijos Tarpasmeniniai Individualūs Gamybinių prekių pirkimo proceso etapai. Prekę perkantis žmogus iš esmės perka pardavėjo siūlomą poreikio patenkinimą. Paslaugų savybės Paslaugos neapčiuopiamumas. Paslaugos teikimo ir vartojimo vienovė. Kitos paslaugų savybės. Patogiai įsigyjamos prekės. Prekės naujumo kriterijai ir aspektai. Naujos prekės kūrimo proceso etapai. Prekės gyvavimo ciklo stadijos ir jose naudojamos marketingo strategijos. Prekės gyvavimo ciklas. Įvedimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Pakuotės reikšmė identifikuojant prekę. Prekės ženklo strategijos 35. Prekės ženklo vertės nustatymo modeliai. Ženklodaros modeliai ir jų ypatumai.


26. Gamybinių prekių klasifikavimas – tai yra pramoninių prekių .

27. Prekių (daiktinių prekių ir paslaugų) klasifikavimo būdai pagal skirtingus požymius

Neieškomų prekių pogrupis yra labai menkas ir į paveikslą neįtrauktas, kadangi jis nėra adekvatus trims aptartoms kategorijoms. Yra dvi neieškomų prekių rūšys:

**Pirmosios rūšies neieškomų prekių pavyzdys gali būti kalbantys kompiuteriai, antrosios - antkapiai.

31.

  • Microsoft Word 818 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2237 žodžiai)
  • Universitetas
  • Diana
  • Marketingo samprata ir ryšiai su kitais mokslais konspektas
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo samprata ir ryšiai su kitais mokslais konspektas . (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-samprata-ir-rysiai-su-kitais-mokslais-konspektas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 27 d. 11:39
×