Marketingo samprata konspektas


Marketingo samprata Marketingo kompleksas. Marketingo pagrindinis tikslai. Porekis ir noras. Poreikis. Skirtumas tarp poreikio ir noro Poreikis. Socialinio marketingo orientacija. Marketingo aplinka Marketingo aplinka. Marketingo mikroaplinką sudaro. Išskiriami 5 vartotojų rinkų tipai. Marketingo Makroaplinkąsudarantys elementai. Tikslinis marketingas trys pagrindiniai žingsniai. Segmentavimo pagrindas Demografinis. Tikslinės rinkos pasirinkimas. 1 Strategija Nediferencijuotas marketingas. Strategija Koncentruotas marketingas. Strategija Diferencijuotas marketingas. Strategija Vartotojo marketingas. Marketingo informacija ir tyrimai Marketingo tyrimai. Tipinės marketingo tyrimų sritys. Marketingo tyrimų reikšmė. Marketingo tyrimo proceso etapai. Problemos tikslų nustatymas. Priežastiniai2. Tyrimo plano paruošimas. Tyrimo metodo parinkimas. Nagrinėjami7. Tyrimo ataskaitos parengimas. Marketingo informacijos sistema MIS.


Marketingas - verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių produktų tikslinėse rinkose, siekiantsukurti pelningus santykius su vartotojais. Visa organizacijos veiklos sistema turi būti orientuota į vartotoją. Veikla, kurios esmė –vartotojų poreikių ir norų tenkinimas.

Marketingo pagrindinis tikslai – pritraukti naujus vartotojus pateikiant jiems išskirtinę vertę. Išlaikyti esamus vartotojus, siekiant pilno jųpasitenkinimo.

Porekis ir noras. Poreikis - abstraktus jausmas, kad kažko trūksta.Noras- konkrečią išraiškąįgijęs žmogaus poreikis.Skirtumas tarp poreikio ir noro: Poreikis – marketingo veikla poreikio nesukuria. Jįapsprendžia žmogaus fiziologija.Norus apsprendžia aplinka (kultūra) ir asmenybė. (Degtinė Rusijoje, vynas Prancūzijoje).

Asmens marketingas - pastangos pritraukti dėmesį, sukelti susidomėjimą, populiarinti, kurti įvaizdį, formuoti pirmenybės teikimą asmeniui (dažniausiai tai politikas arba įžymybė).

Veiklos marketingas –pritraukti dėmesį, sukelti susidomėjimąir pirmenybės teikimą tam tikra socialine veikla.

Idėjos marketingas - pastangos nukreiptos idėjos, vertybių, patirties, elgsenos propagavimui.

Nauda– produkto konkretus vartotojųporeikių ir norųtenkinimas. (Funkcinė – Apčiuopiama nauda. Asmeninė –geri pojūčiai. Socialinė–pozityvūs įvykiai susiję su produktu. Veikimo – Pozityvūs veiksmai).

Vartotojo pasitenkinimas – santykis tarp to, ko vartotojas tikėjosi išprodukto, ir to, ką realiai gavo.

Gamybos orientacija - tikslas gaminti daug ir pigiųproduktų – masinė gamyba.

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (948 žodžiai)
  • Universitetas
  • Samantag06
  • Marketingo samprata konspektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo samprata konspektas . (2017 m. Balandžio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-samprata-konspektas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 22 d. 01:18
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema