Marketingo špera (2)


Marketingo samprata. Marketingo kompleksas. Kas yra strategija? Segmentavimo kriterijai. Marketingo tikslai, uždaviniai. Pozicionavimas. Rinkos ir marketingo tyrimai. Tyrimų reikalingumas, nauda ir poreikis. Marketingo tyrimų rūšys. Tyrimo privalumai; nauda. Potenciali rinka. Reklamos tikslai ir funkcijos. Logistikos samprata. Logistika. Logistikos veiklos sritys. Paslaugų marketingo strategijos. Prekės ženklo samprata_sąvokos. Prekės ženklo funkcijos. Tiesioginis marketingas. Tiesioginio marketingo nauda vartotojams. Tiesioginio marketingo nauda marketingo specialistams. Telemarketingas. Finansų samprata.

Telefoninė veikla - kai skambinama norint išsaugoti ir ugdyti santykius su svarbiausiais vartotojais bei skirti daugiau dėmesio pamirštiems vartotojams.

Potencialių vartotojų paieška telefonu - kai kuriamos ir vertinamos naujų pardavimo kanalų galimybės.

Vartotojų aptarnavimas ir techninė pagalba - kai atsakoma į techninius ir su vartotojų aptarnavimu susijusius klausimus.

  • Microsoft Word 23 KB
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (1952 žodžiai)
  • Universitetas
  • Tomas
  • Marketingo špera (2)
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo špera (2). (2013 m. Gruodžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-spera-2.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 20 d. 03:59
×