Marketingo špera


Atlikti marketingo tyrimą reiškia įsiklausyti į pirkėjo nuomonę . Beveik visos organizacijos pastoviai i*kokie yra mūsų klientai; *kur juos galima surasti; *kokie jų poreikiai; *r negalvoja vairuotojai, dirbantys su šio modelio keltuvu, jog jo galingumas yra per mažas atliekamam darbui? *ar negalvoja namų šeimininkės, naudojančius šios rūšies skalbimo
*priežastis – mt-ai užpildo nutrūkusio tiesioginio kontakto tarp gamintojo ir pirkėjo spragą.
*nežiūrint to, kad surinkus informaciją, priėjimas prie jos yra ribotas, pagrindinė gyventojų dalis mielai dalyvauja įvairiuose tyrimuose, neatlyginamai skirdami jiems savo laiką ir dalindamiesi savo nuomonėmis su žmonėmis, atliekančiais mt-us.
Priežastis - apklausų dalyviai taip elgesi todėl, k*projektuojant prekes ir paslaugas, geriausiai atitinkančias v*kreipti dėmesį į vartotoją, fiksuojant jam būdingus bruožus, įpročius, žinių ratą, požiūrius ir tikėjimus, poreikius ir viltis. *aiškiai įsivaizduoti aplinką, kurioje gyvena jo klientas, jo gyvenimo stilių. *žinoti pasaulio, kuris jį supa, pasikeitimus ir tendencijas. Praeina laikas, ir šie pasikeitimai padaro poveikį pirkėjų reikalavimams plači*mt-ų pagrindą sudaro paprastas sveikas protas. Mt-ų tiksluose ir metoduose nėra nieko paslaptingo. Jei atmesim formaliąją pusę, informacijos rinkimo būdus - siekiant gauti labiau pagrįstus sprendimus, mt -ų tikslai ir metodai yra tokie patys kaip ir įvairiose gyvenimo srityse.