Marketingo tyrimai konspektas


Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimų paskirtis. Marketingo tyrimų reikšmė. Apibrėžimas. Marketingo tyrimų vaidmuo. Marketingo tyrimų aktualumas ir verslas. Marketingo tyrimo objektai. Marketingo kompleksui tirti dažniausiai naudojami klausimai. Problemos identifikavimas ir sprendimas. Marketingo tyrimų klasifikavimas pagal priežastis. Marketingo tyrimai problemai spręsti. Marketingo tyrimų klasifikacija pagal sritis (V.Pranulio klasifikacija). Marketingo tyrimų procesas. Tyrimo problemos formulavimas. Duomenų rinkimo metodų identifikavimas. Marketingo tyrimų ataskaita.
  • MS PowerPoint 617 KB
  • 2013 m.
  • 43 puslapiai
  • Kentas
  • Marketingo tyrimai konspektas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Marketingo tyrimai konspektas. (2013 m. Lapkričio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-konspektas.html Peržiūrėta 2021 m. Birželio 14 d. 09:44
Peržiūrėti darbą
×
43 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo