Marketingo Tyrimai projektas


Marketingo tyrimai. Dalyko tikslai. Dalyko vertinimas. Pagrindinė literatūra. Marketingo tyrimų paskirtis ir tikslas. Marketingo tyrimų apibrėžimas. Marketingo tyrimų ciklas (a). Marketingo tyrimai. Problemų sprendimo etapai. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimai. žvalgybinis tyrimas. Marketingo tyrimai. aprašomasis tyrimas. Marketingo tyrimai. priežastinis tyrimas. Marketingo tyrimai. Duomeų rinkimo būdai. Apklausos naudingumas. Apklausos būdų klasifikavimas. Anketų sudarymo taisyklės. Klausimų tipai. Apklausos būdų privalumai ir trūkumai. Interviu etapai. Interviu tipai. Interviu privalumai ir trūkumai. Interviu klaidos. Stebėjimo formos. Asmeninis stebėjimas. Auditas. Kitos stebėjimo formos. Stebėjimo privalumai ir trūkumai. Eksperimentas. Eksperimentavimo būdai. Rinkos testavimai. Rinkos testavimo tikslai. Kokybinio ir kiekybinio tyrimo skirtumai. Atrankos procedūros. Atrankos principai. Atrankos metodai. Imties dydžio nustatymas. Marketingo tyrimai. Imties dydžio nustatymo formulė. Proporcijų sandaugos. Rinkos konjunktūros tyrimai. Rinkos konjunktūros tyrimų metodai. Konjunktūros prognozavimas. Prognozavimo metodai. Šakos (veiklos srities) tyrimai. Paklausos šakoje analizė. Šakos struktūros analizė. Šakos produkcijos realizavimo sistemų analizė. Šakos vystymosi tendencijos. Vartotojų motyvacijos tyrimas. Vartotojų tyrimai apima. Vartotojų motyvacijos tyrimo etapai. Vartotojo reikalavimai prekei/paslaugai. Vartotojo elgesio rinkoje tyrimo metodai. Vartotojų nuomonių tyrimai. Vartotojo poreikių tenkinimas. Konkurentų rinkoje tyrimo etapai. Informacija apie konkurentus. Konkurentų kainų palyginimas. Geografinis konkurentų išsidėstymas. Užimama rinkos dalis. Informacija apie konkurentus. Pardavimų prognozavimas. Kokybiniai prognozavimo metodai. Kiekybiniai prognozavimo metodai. Prognozavimo metodo naudojimas priklausomai nuo laikotarpio. Rinkos paklausos įvertinimas. Duomenų apdorojimas ir analizė. Duomenų analizavimo metodų klasifikacija. Tyrimo ataskaitos. reikšmė. Tyrimo ataskaitos rengimas.


PARDAVIMŲ SKATINIMO TYRIMAI Reklamos efektyvumas Reklamos priemonių parinkimas Pardavimo personalo motyvacija Pardavimo metodų įvertinimas Tikslinių pardavimų įdiegimas.

PASKIRSTYMO TYRIMAI Paskirstymo centrų išdėstymas Laikymas ir pakavimas Transporto kaštai ir alternatyvos Tarpininkai ir didmeninė prekyba.

PROBLEMŲ IR GALIMYBIŲ ANALIZĖ: Kokios problemos egzistuoja? Kokios problemų priežastys? Kokios yra galimybės egzistuojančioms problemoms išspręsti?

ALTERNATYVŪS SPRENDIMAI: Kokios siūlomos alternatyvos? Kokie kriterijai nulems pasirinkimą? Kaip įgyvendinsime pasirinktą alternatyvą?

Tyrimo rezultatų vartotojai kas bus tyrimo rezultatų vartotojai? kas priims sprendimus?

Gauti idėjų apie produkto priimtinumą ir pardavimo potencialą Išbandyti alternatyvias marketingo strategijas Nustatyti tam tikrą problemą, kuri nebuvo pastebėta anksčiau.

Nustatyti atitinkamą visumą ir jos parametrus Nustatyti tinkamus atrankos rėmus Pasirinkti atsitiktinę ar neatsitiktinę atranką Pasirinkti atrankos metodą, kuris bus naudojamas Nustatyti būtiną imties dydį.

Tyrimo objektai: Rinkos talpumas; Prekės kainų lygis ir dinamika; Prekės realizavimo apimties dinamika; Eksporto ir importo dinamika.

Konjunktūros tyrimo principai: Tikslingumas; Kompleksiškumas; Nepertraukiamumas. Konjunktūros tyrimo proceso etapai: Tyrimo objekto parinkimas; Stebėjimai ir informacijos rinkimas; Konjunktūros analizė; Konjunktūros prognozė.

  • MS PowerPoint 406 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 83 puslapiai (2322 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kestutis
  • Marketingo Tyrimai projektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo Tyrimai projektas . (2017 m. Gruodžio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimai-projektas.html Peržiūrėta 2021 m. Sausio 18 d. 19:55
×
38 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo