Marketingo tyrimų ataskaita remiantis Pigu.lt internetine parduotuve


Įvadas. Teorinė/Probleminė dalis. Sprendžiamos problemos pristatymas. Marketingo tyrimų taikymo aktualumo pagrindimas. Marketingo tyrimų sąvoka. Marketingo tyrimų paskirtis ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė. Taikomų marketingo tyrimų metodų teorinis pristatymas. Pirmasis tyrimas – apklausa. Antrasis tyrimas – ekspertinė apklausa. Trečiasis tyrimas – giluminis interviu. Ketvirtasis tyrimas – koreliacinė-regresinė analizė. Praktinė dalis. Elektroninės komercijos sektoriaus pristatymas. Tendencijos ir problemos, egzistuojančios elektroninės komercijos sektoriuje. „Pigu. lt“ pristatymas ir veiklos analizė. Makroaplinkos PEST analizė. „Pigu. lt“ misija, vizija, tikslai. „Pigu. lt“ pozicionavimo žemėlapis. „Pigu. lt“ SWOT analizė. Vartotojo apibūdinimas. Vartotojo rinkos segmentavimas. Vartotojo žemėlapio sudarymas. Konkurencinės aplinkos analizė. Konkurencijos intensyvumo analizė. Konkurentų profiliavimas. „Pigu. lt“ produkcijos profelio analizė. Konkurentų masyvo analizė. Marketingo veiklos analizė „Pigu. lt“. Įmonėje anksčiau atlikti marketingo tyrimai. Tiriamoji dalis. Apklausa. Ekspertinė apklausa. Giluminis interviu. Koreliacinė – regresinė analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Vis sparčiau keičiantis bei tobulėjant technologijoms, vykstant nuolatinei konkurencijai ir nenumaldomai bėgant laikui, negalima įsivaizduoti nė vienos dienos be inovatyvių idėjų bei naujovėmis puoselėjamos aplinkos. Visi šie procesai vyksta visose gyvenimo srityse, be abejo ir versle. Tai ta sritis, kurioje pokyčiai vyksta ne tik kiekvieną dieną, bet kiekvieną valandą, tad norint neatsilikti nuo susidariusios situacijos tam tikroje rinkoje, svarbu nuolat tobulėti ir daugiau dėmesio skirti verslo plėtrai, santykiams su klientais ir kokybiškai reklamai. Siekiant nepralaimėti aršios konkurencinės kovos rinkoje, svarbu kiekvienai įmonei pasirinkti tinkamiausią verslo strategiją. Šiuo atveju didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas marketingo strategijoms ir su šia sritimi susijusiems veiksniams. Ypatingai naudinga apsvarstyti susidariusią padėtį, ją išanalizuoti ir atlikti marketingo tyrimus, pradedant įmonės vidinėmis situacijomis ir baigiant makroaplinkos išsamiomis analizėmis. Gilinantis į marketingo sritį, apibrėžiant esamą situaciją rinkoje ir nustatant rinkos poreikius būtina atlikti kuo įvairesnius ir nuodugnesnius tyrimus, tam pasitelkiant į pagalbą anketinę apklausą, ekspertinę apklausą, giluminį interviu ar kitus statistiškai įvertinamus duomenis.

Kursinio darbo tikslas – remiantis marketingo tyrimams skirtos metodologinės medžiagos analize atlikti empirinius tyrimus „Pigu.lt“ internetinės parduotuvės pavyzdžiu ir nustatyti elektroninio verslo plėtojimo galimybes panaudojant mobilaus marketingo priemones.

Pasirinkti ir teoriškai apibūdinti praktinėje darbo dalyje taikomus marketingo tyrimų metodus;

Atliekant kursinį projektą ir gilinantis į „Pigu.lt“ įmonės veiklą, bus atliekamos PEST ir SSGG analizės, konkurentų apžvalgos remiantis M. Porter‘io 5 jėgų modeliu, remiantis internete pateikta informacija, mokomosiomis knygomis, straipsniais. Be kita ko, šio kursinio metu bus atlikta anketinė apklausa, ekspertinis vertinimas, giluminis interviu bei koreliacinė- regresinė analizė, kas leis arčiau susipažinti su esama situacija.

Šioje kursinio darbo dalyje bus apžvelgiama teorinė marketingo tyrimų dalis, apibrėžiama ir pristatoma problema bei jos sprendimo būdai, apžvelgiamas ir pagrindžiamas marketingo tyrimų taikymas bei pristatomi taikomi marketingo tyrimų metodai, trumpai juos aprašant teoriniais principais.

Kiekviena įmonė susiduria su savomis problemomis, sunkumais, patiria tam tikrų nuostolių, bet visuomet stengiasi rasti išeitis, numatyti galimybes. Taigi, vis labiau vystantis informacinėms technologijoms ir internetui užimant vis svarbesnę dalį žmonių gyvenime bei versle, nemaža dalis įmonių suprato, jog pravartu investuoti į internetines svetaines, elektronines parduotuves ir taip klientus pasiekti kitu būdu. Tokios investicijos vienoms įmonėms pasiteisino, kitoms nelabai, todėl pradedant dirbti virtualioje erdvėje, svarbu įvertinti įmonės galimybes, siekius bei numatyti būtiniausias strategijas. Didžioji dalis mažmenine prekyba užsiimančių verslų, savo produkcijos pardavimus perkėlė į internetines parduotuves ir daugeliui jų puikiai sekasi, žinoma, būtina paminėti, kad šioje rinkoje daug konkurencijos, nes pastaraisiais metais atsirado daug inovatyvių verslo idėjų, kurios šiuo metu savo patrauklumu užima bene didžiausią rinkos dalį Lietuvoje.

Į kiekvieną parduotuvę pirkėjas eina vedamas skirtingų norų ir pageidavimų. Būtent todėl, kiekvienos įmonės tikslas – patenkinti klientų pageidavimus ir norus, o tai įgyvendinti galima tik alternatyvų, genialių idėjų dėka. Viena tokių formų, kuria vartotojų pasiekiamumas būtų ypatingai didelis ir poreikiai būtų patenkinami ypač greitai, bet kurio metu ir bet kurioje vietoje, buvo elektroninis verslas. Elektroninis verslas yra unikali informacinių technologijų infrastruktūra versle, kuri padeda sukurti didesnį verslo efektyvumą ir suteikia pamatuojamai didžiulę vertę įprastam verslui. Tačiau įgyvendinant elektroninę komerciją yra pasitelkiamos ne visos naujausios priemonės ir strategijos, kurios galėtų dar efektyviau tenkinti klientų poreikius. Išmaniųjų telefonų populiarumas ir didžiulis vartotojų susidomėjimas jais, pasiūlė didžiulę įvairovę galimybių ne tik vartotojams, bet ir verslams. Tačiau, žvelgiant į internetinių parduotuvių prisitaikymą prie naujovių ir galimybių paieškų, galima daryti prielaidą, kad tik kelios jų ryžtasi naujiems iššūkiams ir žengia dar neišbandytais keliais. Viena tokių pavyzdžių – „Pigu.lt“ internetinė parduotuvė, kuri viena pirmųjų įgyvendino mobiliosios aplikacijos idėją, perkeliant internetinius apsipirkimus į išmaniuosius telefonus.

  • Microsoft Word 950 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 57 puslapiai (12336 žodžiai)
  • Universitetas
  • Egidijus
  • Marketingo tyrimų ataskaita remiantis Pigu.lt internetine parduotuve
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo tyrimų ataskaita remiantis Pigu.lt internetine parduotuve. (2017 m. Lapkričio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-tyrimu-ataskaita-remiantis-pigult-internetine-parduotuve.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 20 d. 14:01
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo