Matematikos parodomoji pamoka



Mokymo ir mokymosi metodai: pasakojimas, pokalbis, aiškinimas, darbas su pratybų sąsiuviniu, savarankiškas darbas, klausimas – atsakymas.
Mokymo ir mokymosi priemonės: padalomoji medžiaga, multimedijos skaidrės, pratybų sąsiuvinis, padalomoji medžiaga.
Mokytojos veikla: Šiandieną mūsų pamoka bus neįprasta. Mes keliausime traukiniu. Tad nieko nelaukdami, šokame vidun! Tačiau norėdami įlipti į traukinį, turėsite gauti bilietą,kurį gausite pasakę teisingą atsakymą.
Mokytojos veikla: kiekvienam vaikui sakau veiksmą, kurį turi išspręsti mintinai. Teisingai išspendęs vaikas gauna bilietą į traukinį. Išsprendus neteisingai,tam pačiam vaikui pateikiu kitą veiksmą. Ir tuomet duodu bilietą. Bilietus gauna visi klasės vaikai.
Mokinių veikla: sako atsakymus ir apžiūrinėja bilietus.
Mokytojos veikla: rodau II skaidrę, kurioje rodoma traukinių stotis ir traukinio bilietas.
Mokytojos veikla: Na štai, dabar jau visi galime lipti į traukinį, tačiau kaip galime važiuoti, nežinodami kur? Norėdami sužinoti mūsų kelionės tikslą, turėsime išspręsti galvosūkį.
Padalinu užduotis vaikams. Užduotis taip pat rodoma multimedijoje.Skaidrė nr 3 ( priedas nr.1)
Mokytojos veikla: Taigi, norėdami sužinoti vietą, į kurią važiuojame turėsime sekti nurodymus. Sekdami nurodymais rasime raides, o jas sujungę į žodį sužinosime savo kelionės tikslą.Radę reikiamą raidę – apibraukiate ją, Taigi, pirmasis nurodymas yra du langeliai į viršų ir du langeliai į šoną. Skaičiuoti pradedame nuo nulio. Tai kokią raidė bus pirmoji? V. Ir ją apibraukiate.
Toliau užduotėlę darote savarankiškai. Gautas raides parašote į apskritimimus šalia nurodymų. Štai taip. Užduočiai atlikti skiriu du smėlio laikrodukus.
Mokinių veikla: sprendžia galvosūkį.
- Microsoft Word 23 KB
- 2015 m.
- 7 puslapiai (1606 žodžiai)
- Kiks
-