Maxima įmonės veikla praktikos ataskaita


Įvadas. Darbo aktualumas. Darbo problema. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo objektas. Darbo metodai. Įmonės veikla. Verslo aplinka. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurencija. Informacinių ir kitų technologijų panaudojimas įmonėje. Personalas. Darbo rezultatai. Siūlymai. Literatūros sąrašas.

Populiaraus parduotuvių tinklo UAB „Maxima“ veiklos tyrimas yra aktualus norint geriau suprasti didelių tarptautinių įmonių veiklą, būdus norint išlikti rinkoje, kurioje vyrauja didelė konkurencija. Studijuojant maisto pramonės verslo vadybą, aktualu žinoti kaip vyksta prekyba mažuosiuose prekybos centruose, kurių pagrindinės prekės yra maisto prekės. Svarbu žinoti, kokias prekias žmonės perka dažniausiai į ką atkreipai dėmesį prieš pirkdami, kas patraukia jų dėmesį lentynose.

Darbo problema

UAB MAXIMA parduotuvės susiduria su įvirių rūšių problemomis. Pirmoji tai tiekėjų siūlomų paslaugų ir prekių kainų kilimas ir nepunktualus sutarčių vygdymas. Antroji didžiulė personalo kaita. Trečioji konkurenciją keliančios kitų tinklų parduotuvės ir turgaus prekeiviai. Ketvirtoji tai populiarėjantis sveiko gyvenimo būdo propagavimo kultas.

  • Microsoft Word 39 KB
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (2804 žodžiai)
  • Kolegija
  • Maxima įmonės veikla praktikos ataskaita
    10 - 1 balsai (-ų)
Maxima įmonės veikla praktikos ataskaita. (2014 m. Birželio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/maxima-imones-veikla-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 21 d. 17:58
×