Maxima marketingas


Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės marketingo aplinka ir tikslai. Vartotojų ir konkurentų analizė. Pasirinktos įmonės marketingo programos tobulinimas. Vartotojų nuomonės tyrimas. Marketingo programos formavimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.

Tyrimo objektas – mažmeninės prekybos tinklas MAXIMA.

Uždaviniai:

•Išanalizuoti MAXIMA įmonės tipą, rinką, plėtros planus.

•Išsiaiškinti įmonės marketingo aplinką ir tikslus.

•Pateikti vartotojų ir konkurentų analizę.

•Išsiaiškinti MAXIMA parduotuvės vartotojų nuomonę atliekant tyrimą.

•Suformuluoti įmonės marketingo programą.

Tyrimo tikslas – parengti MAXIMA įmonės marketingo programą.

MAXIMA įmonė siekia savo tikslų tyrinėdama marketingo aplinką, vartotojus bei konkurentus.

  • Marketingas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 802 KB
  • 2014 m.
  • 21 puslapis (2935 žodžiai)
  • Universitetas
  • Lijana
  • Maxima marketingas
    10 - 4 balsai (-ų)
Maxima marketingas. (2014 m. Spalio 31 d.). https://www.mokslobaze.lt/maxima-marketingas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 20:46
×