„Maxima“ organizacijos reklamos priemonių poveikio vartotojui tyrimo pristatymas


„Maxima“ organizacijos reklamos priemonių poveikio vartotojui tyrimo pristatymas. Valdymo tipas, įkūrimo metai. Produkcijos asortimentas. Vizija. Misija. Darbuotojų skaičius. Pelno rodikliai. Apyvarta. Logotipas. Tyrimo tikslas. Tyrimo hipotezės. Tyrimo imtis. Tyrimų etika. Anketa. Literatūra.


Maxima grupės konsaliduotas grynasis pelnas (mln. Eur, be PVM).

MAXIMA GRUPĖS mažmeninės prekybos apyvartos rodikliai (mlrd. EUR, be PVM).

Įvertinti kokie žmonės lankosi parduotuvių tinkle Maxima, kaip dažnai jie ten lankosi, ar yra patenkinti kainos ir kokybės santykiu, bei apskritai visos Maximos veikla.

Žmonėms patinka Maximos teikiamos paslaugos.Pirkėjus tenkina kainos ir kokybės santykis.

Gyvenamoji vieta:VilniusKaunasKlaipėdaKita5. Ar turite „Ačiū“ lojalumo kortelę?TaipNe6. Kaip dažnai prekinatės parduotuvėje Maxima?Kartą i savaitęKartą į mėnesįDažniau nei 2kartus per savaitęKiekvieną dienąNesilankau.

Kokias prekes dažniausiai perkate MaximojeMaistąDrabužiusBuitines prekes11.Ar yra tekę nusivilti prekių kokybe?Taip NeNeturiu nuomonės12. Ar akcijos bei išpardavimai turi įtakos Jūsų apsipirkimui MaximaTaipNeNeturiu nuomonės.

  • MS PowerPoint 787 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (392 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gvidas
  • „Maxima“ organizacijos reklamos priemonių poveikio vartotojui tyrimo pristatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
„Maxima“ organizacijos reklamos priemonių poveikio vartotojui tyrimo pristatymas. (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/maxima-organizacijos-reklamos-priemoniu-poveikio-vartotojui-tyrimo-pristatymas.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 24 d. 14:31
×
143 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo