Maxima mikro ir makro aplinkos analizė


"Maxima" mikro ir makro aplinkos analizė. Apie įmonę. „Maxima grupė“, UAB – mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje. Mikro ir makro aplinkos. Mikroaplinka- tai veiksniai, kurie tiesiogiai įtakoja įmonę. Mikro aplinkos analizė. Tiekėjai Porwoll Tic Tac Mantinga Biovela Cheetos Grite Bendradarbiaudama su savo tiekėjais. Konkurentai Lidl Rimi Norfa Iki Aibė. Ekonominė aplinka Darbuotojai - 37 253 (2017 m.


„Maxima grupė“, UAB – mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė, įkurta 2007 metais. Priklauso „Vilniaus prekyba“ holdingui. Įmonėms priklauso apie 1000 prekybos centrų „Maxima“, „T-Market“, „Stokrotka“.

Mikroaplinka- tai veiksniai, kurie tiesiogiai įtakoja įmonę, tačiau gali neturėti jokio poveikio įmonės konkurentams. Ją sudaro tokie elementai:  Pirkėjai Tiekėjai Tarpininkai Konkurentai.

Makro aplinka - nekontroliuojami veiksniai, sudarantys išorinę rinkodaros aplinką, t. y. :  demografiniai, ekonominiai, technologiniai, gamtos, sociokultūriniai valstybės reguliavimo veiksniai.

                                      Pirkėjai Bet kurioje rinkoje pardavėjas susiduria su daugeliu pirkėjų. Tarpusavyje jie skiriasi amžiumi, poreikiais, pajamomis, įpročiais, išsilavinimu ir pan. Todėl kiekvieno iš jų reakcija į prekę yra individuali. Stengiantis parduoti kuo daugiau prekių,reikia prisitaikyti prie pirkėjų įvairovės.

  • MS PowerPoint 2069 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (407 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jone
  • Maxima mikro ir makro aplinkos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Maxima mikro ir makro aplinkos analizė. (2020 m. Vasario 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/maximamikro-ir-makro-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 05 d. 11:52
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo