Mechaninė pavarų dėžė laboratoriniai darbai


Laboratorinis darbas. Mechaninė pavarų dėžė 2-iejų velenų. Laboratorinis darbas. Mechaninė pavarų dėžė 3-iejų velenų. Laboratorinis darbas. Automatinė pavarų dėžė. Laboratorinis darbas. Kardaninė pavara. Laboratorinis darbas. Varantysis tiltas. Laboratorinis darbas. Vairavimo įrenginiai. Laboratorinis darbas. Hidraulinių stabdžių sistema. Laboratorinis darbas. Pneumatinių stabdžių sistema.


Karteris, alyvos įpylimo ir reguliavimo varţtas, alyvos išleidimo varţtas, kairės pusės velenas, pavarų krumpliaračiai, pavarų sinchronizatoriaus movos, galinis dangtelis, alsuoklis, slankioji mova, pavarų velenai, šakutė, sankabos išjungimo svirtis, įvorė, sankabos karteris, sankabos išjungimo šakutė, sankabos išjungimo guolis, guolis, diferencialo dėţutė, palydovas, pusašio krumpliaratis, spidometro krumpliaratis, spidometro ašis, apsauginis gaubtas, blokavimo ţiedas, fiksatorius, fiksatoriaus rutuliukas

Dviejų velenu pavarų dėžė gauna judesį iš variklio. Varomasis velenas perduoda judesį varančiajam tiltui. Norint įjunkti pirmą pavarą mova sujungiama su krumpliaračio krumpliuotu vainiku. Tada sukimo momentas iš varančiojo veleno perduodamas varomajam velenui krumpliaračiais. Perstūmus movą į priešingą pusę, įjungiama antra pavara. Atbuline pavara įjungiama perstatant tarpinį krumpliaratį taip, kad jis susikabintų su krumpliaračiu ir movos išoriniais krumpliais.

Karteris, galinės pavaros krumpliaratis, pirminis velenas, atrinis velenas, tarpinis velenas, pavarų perjungimo svirtis, atbulinės pavaros šakutė, varomasis krumpliaratis, galinis dangtelis, korpusas, sinchronizatoriai,adatiniai guoliai, riebokšliai, alsuokliai.

Sukimo momentas perduodamas deţės varančiajam velenui, per kurį krumpliaračių pora yra susikabinusi su tarpiniu velenu. Tarpinis velenas gaunamas išvien su krumpliaračiais. Pavaros perjungiamos sinchronizatoriais, kurie yra krumplinėse movose. Pavaroms perjungti įtaisomas pavarų perjungimo mechanizmas, kurį pakreipus į sonus parenkama atitinkama šakutės padėtis ir taip įjungiama tam tikra pavara.

Automotinės greičių dėţės pavarų perjungima atlieka elektros valdymo blokas, jis sumontuotas planetinio reduktoriaus apačioje. Automatinės pavarų dėţės planetinį reduktoriu valdo sankabėlės ir stabdţiai.

Kardaninis velenas pritvirtinamas vienas galas prie greičių dėţės kitas prie reduktoriaus, taip perduodamas sukimo momentą tam tikru kampu į varomajį tiltą. Reikiant kardaninis velenas gali pailgėti, tai yra kai mašina vaţiuodama vaţiuojamąją kelio dalimi pakylą ar leidţiasi ţemiau savo vaţiuojamosios ašies tai kardaninis velenas gali pailgėti ar patrumpėti tuo pačiu keisdamas ir perdavimo kampą.

Sliekinis vairo stiprintuvas: globoidinis sliekas, vairo reduktoriaus velenas, vairo svirtis, atraminis guolis, ritinėlis

Elektrinis vairo stiprintuvas: vairo velenas, krumpliaratis, korpusas, krumpliastiebis, elektrinis stiprituvas, sliekas, indikatoriai

Hidraulinis siurblys: rotorius ir statorius, dėl išscentrinės jėgos išsistumiančios lopetėlės pumpuoja hidraulinį skystį į vairo reduktoriu.

  • Microsoft Word 34 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2037 žodžiai)
  • Kolegija
  • Rasitat
  • Mechaninė pavarų dėžė laboratoriniai darbai
    10 - 3 balsai (-ų)
Mechaninė pavarų dėžė laboratoriniai darbai . (2018 m. Sausio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/mechanine-pavaru-deze-laboratoriniai-darbai.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 21:14
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema