Meditacija skaidrės


Klaipėdos valstybinės kolegijos. Sveikatos mokslų fakulteto. Burnos priežiūros ir mitybos katedra. Dietetikos studijų programa (dt5-1Nuolatinės studijos. Įvadas. Meditacija kas tai? Kaip meditacija lavina dėmesį. Trys pagrindiniai gebėjimai. Pradėti praktikuoti meditaciją. Ypač verta tuomet, kai. Paprasti žingsniai pradedančiajam medituoti. Pratimas įsižeminimui (angl. Grounding exercise), grįžimui į dabarties momentą. Išvados.


Klaipėdos valstybinės kolegijossveikatos mokslų fakultetoburnos priežiūros ir mitybos katedradietetikos studijų programa (dt5-1)nuolatinės studijos.

Temos aktualumas – Gyvendami skubos amžiuje dauguma žmonių priversti ieškoti būdų, kaip išmokti valdyti stresą, kokybiškai pailsėti bei sutelkti dėmesį. Tikslas – Išsiaiškinti kuo meditacija yra naudinga. Uždaviniai : Suprasti kas yra meditacija; Išsiaiškinti kada reikia pradėti medituoti.

Pasirinkite patogų laiką;  Pasirinkite tylią vietą;  Sėdėkite patogiai; Išlaikykite palyginti tuščią skrandį; Pradėkite nuo kelių apšilimų;  Kelis kartus giliai įkvėpkite; Lengvai šypsokitės;  Įsijunkite vedamą meditaciją;  Atsimerkite lėtai ir švelniai;  Patirkite šviežumą ir mėgaukis savo diena.

  • MS PowerPoint 8811 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (329 žodžiai)
  • Kolegija
  • Agnė
  • Meditacija skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Meditacija skaidrės. (2019 m. Birželio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/meditacija-skaidres.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 19 d. 03:21
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema