Metinis treniruočių sudarymas


Santrumpos. Įvadas. Antropometriniai duomenys ir jų analizė. Individuali treniruočių programa. Individualios programos mikrociklas. Individualios programos makrociklas. Kardiotreniruotė prieš ir po individualios treniruotės. Literatūra.


Sudaryti klientui individualią treniruočių programą, atsižvelgiant į antropometrinių duomenų analizę

Funkcinių judesių vertinimo tikslas – klientės judesio kokybės vertinimas bei pagrindinių judesio stereotipų sutrikimų klasifikavimas. FMS testo vertinimo metu siekta ieškoti klientės prastų judėjimo modelių, kad individualių treniruočių metu būtų galima priversti kūną stabiliau ir veiksmingiau judėti.

Viso kūno judesių analizės metu pacientės būklė buvo vertinama balais. Testas buvo atliekamas individualios konsultacijos metu. Kiekvieno judesio kokybei įvertinti buvo skiriami 3 balai. Viso surinktų balų suma 16 (galimas 21 balas) - vertinama vidutinė traumos tikimybė. Atliekant FMS testą išryškėjo lokomocinės sistemos silpnybės, simetriškumo trūkumas ir disbalansas bei judesio suvaržymas ir ribotumas (žr. 2 lentelę).

Funkcinių judesių testas apibūdina 7 skirtingas judėjimo sistemas skalėje nuo 0 iki 3:

Atlikus šį tyrimą nustatyta, jog silniausia klientės kūno vieta yra liemuo, ko pasekoje silpsta kojų ir rankų jėga, todėl klientei sportuojant ir saugiai siekiant rezultatų rekomenduotina:

Klientės individualią treniruočių programą sudaro šios skirtingos treniruočių kryptys: aerobinė, jėgos, tempimo. Taip pat treniruočių programoje yra pusiausvyros, vikrumo, koordinacijos pratimai. Individuali treniruotė sudaryta atsižvelgiant į išanalizuotą klientės sveikatos būklę bei fizinį pasirengimą.

Mikro ciklo treniruočių planas sudarytas vienai savaitei. Klientei kiekvieną savaitės dieną paskirtas atskiras treniruotės planas, apimantis atskiras treniruotės dalis. Taip pat sudarytas mikro ciklo treniruočių planas vienam mėnesiui.

Makro ciklas treniruotė sudaryta iš dviejų individualių programų: liemens jėgos lavinimo ir liemens apimties mažinimo treniruotės programa Nr.1 bei rankų ir kojų jėgos lavinimo treniruotės programa Nr.2. Treniruotės programa Nr.1 rekomenduojama 3 mėnesiams, treniruotės programa Nr.2 rekomenduojama 6 mėnesiams. Individualios treniruotės treniruoklių pavyzdžiai pateikti 1 priede.

Individuali treniruočių programa sudaryta ir klientei paskirta 2018 10 16.

Individualumas – sudarant treniruočių programą įvertinti klientės individualūs poreikiai ir galimybės.

Pradinė padėtis atsigulti nugara ant kilimėlio, kojo sulenktos per kelius, pėdos remiasi į grindis, rankos padėtos šalia kūno. Dubens kėlimas aukštyn.

Rankų leidimas į šalis gulint treniruoklyje B, rankose laikant svarmenis

Vieno svarmens traukimas pasilenkus link pilvo apačios su svarmeniu klūpint ant suolelio A

Įvertinti antropometriniai klientės duomenys, atliktas kūno tyrimas – matavimas – ūgis, kūno masė bei kūno sudėtis.

  • Microsoft Word 74 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2249 žodžiai)
  • Kolegija
  • Birutė
  • Metinis treniruočių sudarymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Metinis treniruočių sudarymas. (2019 m. Birželio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/metinis-treniruociu-sudarymas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 19 d. 18:00
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema