Mikroekonomikos namų darbas Nr. 1



Padidėjo pirkėjų pajamos, o prekė X yra blogos kokybės – didėjant pirkėjų pajamoms blogesnės kokybės prekių nuperkama mažiau, kadangi pirkėjai perka daugiau geros kokybės brangesnes preke. Mažėjant blogesnės kokybės prekių nuperkamam kiekiui, sumažės ir prekės kaina.
Tarp pirkėjų kyla panika dėl galimo prekės X pabrangimo – pirkėjams galvojant, kad prekė pabrangs, jos bus perkama daugiau, paklausos kreivei slenkant į dešinę, didėja ir prekės kaina.
Gamyboje pradėta naudoti nauja technologija – naujos technologijos taikymas padidins prekės X kainą, o kadangi gaminama naujomis technologijomis, tai ir kiekis padidės.
Kainai išaugus 2 Lt. nuperkamas kiekis taip pat padidėja 100 vnt. ( 1 paveiksle pavaizduota senos ir naujos pusiausvyros kaina ir kiekiai).
Kadangi automobilis yra prabangos, bei ilgo vartojimo prekė - tai rodo koeficientas (3,0), vadinasi |EI|>1. Šiuo atveju, didėjant pajamoms, prekių perkamas kiekis sparčiai auga.
Paklausos elastingumo kainos atžvilgiu koeficientas parodo perkamų prekių kiekį priklausymą nuo kainos. Šiuo atveju paklausos elastingumas kainos atžvilgiu koeficientas yra (-2,5), vadinasi santykinai elastinga paklausa |ED|>1. Toks elastingumo atvejis yra tuomet, kai prekės kainos pasikeitimas iššaukia didesnį paklausos kiekio pokytį.
- Microsoft Word 22 KB
- 2016 m.
- 6 puslapiai (726 žodžiai)
- Kristina
-