Mitybos planas (2)


Įvadas. Tikslas. Užduotys. Mitybos planas. Mitybos plano analizė. Išvados. Literatūra.


Nusprendžiau draugei sudaryti mitybos planą, kurio pagalba (sverianti ~70kg) numestų 2-3kg. per pora savaičių. Ši dieta sudaryta remiantis sveikos mitybos piramidės principu, todėl nepaisant to, kad dienos kalorijų kiekis yra nedidelis, t.y ~1500 kcal, su maistu gaunami visi makro ir micro nutrientai. Plane gausu daržovių, vaisių, riešutų, daug baltymų turinčio maisto. Meniu yra įvairus ir nenuobodus dėl pakankamai patiekalų įvairumo.Visas mitybos planas sudarytas remiantis internetine kalorijų skaičiuokle. Taip pat nemažai rėmiausi Andriaus Pauliukevičiaus knyga „Tobulas kūnas“.

150 gr. kalakutienos filė, iškeptos orkaitėje su citrinų ir svogūnų griežinėliais. Kopūstų ir agurkų salotos.

Vištienos sriubos porcija, troškinta vištiena (100g.), salotos (kopūstas, kukurūzai, saldi paprika).

Nesaldinti dribsniai su pienu (50g.), skrudinta duona su sėlenomis, 2 obuoliai.

Vištienos krūtinėlės kepsnys (150g.), virti ryžiai (50g.), morkų ir agurkų salotos (50g.).

5 grūdų duona (50g.), 2 virti kiaušiniai, žalia arbata .

150 g. Pangasijų filė, apvoliotos džiūvėsiuose, apšlakstytos citrinos sultimis ir iškeptos folijoje su trupučiu sviesto, kopūstų salotos.

Troškinta vištiena (150g.) su grikiais, salotos (kopūstas, kukurūzai, saldi paprika).

  • Microsoft Word 28 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1025 žodžiai)
  • Universitetas
  • Šarūnas
  • Mitybos planas (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
Mitybos planas (2). (2017 m. Gruodžio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/mitybos-planas-2.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 16 d. 10:03
×