Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją Energijos poreikiai ir pusiausvyra (2)


Sportuojančių asmenų sveikatos ugdymas. Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją. energijos poreikiai ir pusiausvyra darbo tikslas –. Savarankiškas darbas. Apskaičiuoti maisto raciono 3 parų sudėtį ir kaloringumą , kurį asmuo realiai gauna. Baltymų , riebalų ir angliavandenių kiekį. Maisto produktų pavadinimas. Mitybos plano pavyzdys. Kiaušinis , maža stiklinė pieno bananas obuolys. 600g bendra masė. Jogurtas su dribsniais. 250g bendra masė. 273 4kcal angliavandenių. Makaronai , brokoliai , morkos , apelsinų sultys. 730g bendra masė. 582 84kcal angliavandenių. Puodelis arbatos , avižinis sausainis , žemės riešutai. 540g bendra masė. 128 88kcal riebalų. Vištiena , pomidorai , ridikėliai , obuolių sultys. 690g bendra masė. Rekomenduojami produktai daržovės , žalumynai neribojama. Riešutai , sėklos , riebalai. Prieskoniai , pagardai.


Darbo tikslas – išanalizuoti maisto medžiagų sudėtį, pasirinkti mitybos kiekį atitinkantį fizinį aktyvumą, apskaičiuoti kūno masės indeksą ir įsivertinti savo fizinį pajėgumą.

Riebalų ir baltymų kiekis yra normos ribose, tačiau matomas ryškus angliavandenių trūkumas, tačiau tai gali būti rezultatas nevisiškai tikslaus maisto raciono sąrašo

Teisingo mitybos plano valgiaraštis, 15% baltymų, 21% riebalų, 64% angliavandenių, 2334 KCAL

  • Microsoft Word 425 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1135 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mantas
  • Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją Energijos poreikiai ir pusiausvyra (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją Energijos poreikiai ir pusiausvyra (2). (2017 m. Gruodžio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/mitybos-stebesena-ivertinus-kuno-kompozicija-energijos-poreikiai-ir-pusiausvyra-2.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 26 d. 08:08
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema