Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją planas


Asmens sveikatos ugdymas. Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją. energijos poreikiai ir pusiausvyra darbo tikslas –. Savarankiškas darbas. Apskaičiuoti maisto raciono 3 parų sudėtį ir kaloringumą , kurį asmuo realiai gauna. Baltymų , riebalų ir angliavandenių kiekį. Maisto produktų pavadinimas. Rašyti čia 1 diena. Paros energetinės vertės palyginimai suapvalinus procentais. Mitybos plano pavyzdys. Avižinių dribsnių košė su persikais 250g Obuolys 100g. Obuoliai 150g 1 stiklinė morkų sulčių 200g. Kiaulienos kepsnys 300g su grikiais 70g ir sojų padažu 15g. Graikiški riešutai 35g Žalioji arbata be cukraus 150g. Atlantinė lašiša savo sultyse 200g Vanduo 200g. Liesa varškė 100g. Rekomenduojami produktai daržovės , žalumynai neribojama. Riešutai , sėklos , riebalai. Prieskoniai , pagardai.


Darbo tikslas – išanalizuoti maisto medžiagų sudėtį, pasirinkti mitybos kiekį atitinkantį fizinį aktyvumą, apskaičiuoti kūno masės indeksą ir įsivertinti savo fizinį pajėgumą.

Išvada: Suvartotas baltymų kiekis beveik siekia normą, o baltymų ir riebalų sunaudotas kiekis normos ribose.

Išvada: Suvartotas baltymų kiekis per didelis, riebalų ir angliavandenių kiekis normos ribose.

Vienos dienos valgiaraštis (sporto, poilsio diena) Rekomenduojamas skysčių kiekis

  • Microsoft Word 426 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1206 žodžiai)
  • Universitetas
  • Justas
  • Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją planas. (2017 m. Lapkričio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/mitybos-stebesena-ivertinus-kuno-kompozicija-planas.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 13 d. 03:20
×