Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją


Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją. energijos poreikiai ir pusiausvyra.


Darbo tikslas – išanalizuoti maisto medžiagų sudėtį, pasirinkti mitybos kiekį atitinkantį fizinį aktyvumą, apskaičiuoti kūno masės indeksą ir įsivertinti savo fizinį pajėgumą.

1. Apskaičiuoti maisto raciono (3 parų) sudėtį ir kaloringumą, kurį asmuo realiai gauna.

1. Apskaičiuoti maisto raciono (paros) sudėtį ir kaloringumą, kurį tiriamasis realiai gauna.

Pirma diena. Baltymai – 8.99% , Riebalai – 39.09% , Angliavandeniai – 51.91%

Antra diena. Baltymai – 13.11% , Riebalai – 53.92% , Angliavandeniai – 32.95%

Trečia diena. Baltymai – 17.46% , Riebalai – 22.95% , Angliavandeniai – 59.59%

Kaip matome, nei viena diena neatitinka pasaulio sveikatos organizacijos rekomenduojamų normų. Pirmai ir trečiai dienai trūksta produkų turinčių riebalinių maisto medžiagų, o antrai dienai maisto turinčio daugiau angliavandenių.

Stengtis valgyti mažomis porcijomis dažniau (5-6 kartus per parą), ko gero, geriausias pasirinkimas. Viena pagrindinių priežasčių, dėl kurių vertėtų valgyti mažesnėmis porcijomis, bet dažniau – taip galima išvengti viršsvorio arba nutukimo. Antra, poveikis cukraus kiekiui jūsų kraujyje. Bei trečia,  jūsų organizmas bus geriau aprūpintas reikiamais vitaminais ir mineralais. Nepamiršti gerti skysčių pagal savo masės sudetį.

  • Microsoft Word 627 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1371 žodžiai)
  • Universitetas
  • Greta
  • Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją
    10 - 1 balsai (-ų)
Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją. (2016 m. Lapkričio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/mitybos-stebesena-ivertinus-kuno-kompozicija.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 13:28
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema