Modernių valdymo apskaitos koncepcijų taikymo galimybių tyrimas


Įvadas. UAB „Utopija“ finansinė veiklos analizė. Trumpa bendrovės charakteristika. Įmonės darbuotojai ir struktūra. UAB „Utopija“ veiklos finansinė analizė. Veikų kaštų apskaitos sistemos taikymo galimybių UAB „Utopija“ tyrimas. Subalansuotų rodiklių sistemos taikymo galimybių tyrimas UAB „Utopija“. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Priedas Nr. 1 UAB „Utopija“ 2011-2014m. balansas. Priedas Nr. 2 UAB „Utopija“ 2011-2014m. Pelno (nuostolio) ataskaita. Priedas Nr. 3 Balanso vertikalioji ir horizontalioji analizė. Priedas Nr. 4 Pelno (nuostolio) horizontalioji ir vertikalioji analizė.


Šio kursinio darbo tikslas – ištirti modernių valdymo apskaitos koncepcijų taikymo galimybes UAB „Utopija“.

veikų kaštų apskaitos (ABC) sistemos taikymo galimybių tyrimas UAB „Utopija“;

Konkurencinė aplinka. UAB „Utopija“ užima silpną poziciją rinkoje, t.y. 3,2 proc. vidaus rinkos rąstinių namų gamybos srityje. Remiantis atlikta konkurentų analize, grėsmingiausi iš jų UAB „Elnias ir partneriai“ užima apie 4,3 proc., UAB „Konvesta“ – 4,1 proc., UAB „Statlita“ - 3,9 proc. vidaus rinkos. Be to, šių įmonių geografinė padėtis yra geresnė nei UAB „Utopija“. Kadangi mano nagrinėjama įmonė yra įsikūrusi provincijoje (Varėnoje) kur yra daugiausia žemesnių pajamų pirkėjų nei pagrindiniuose miestuose (Kaunas, Vilnius).

UAB „Utopija“ SSGG analizei panaudojau 2014 metų įmonės faktinius duomenis.

2. Mažos gamybos išlaidos – todėl ir gaminių kainos yra žemesnės nei konkurentų, nes UAB „Utopija“ turi nuosavą miškovežį (efektyvų rąstų tvarkymą užtikrina įmonės arsenale naudojami auto kranai ir miškovežis), pati atlieka tekinimo (turi nuosavas tekinimo stakles) bei sukirtimo paslaugas pagal projektų duomenis.

2. Nepakankami finansiniai ištekliai - kadangi UAB „Utopija“ turi nedidelę rinkos dalį, tai nedidelis klientų ratas gali duoti ribotas pajamas. Klientų analizė rodo, kad šis verslas nėra itin pelningas: rąstinius namus renkasi originalumą ir jaukumą vertinantys klientai: šeimos (namų ūkiai), verslininkai, turintys aukštas pajamas, vidutinio amžiaus (30-45 metų), gyvenantys priemiesčiuose ar prestižiniuose miesto kvartaluose asmenys.

3. Nepakankama reklama ir silpnas gaminių paskirstymo kanalas - kadangi UAB „Utopija“ turi nedidelę rinkos dalį, todėl negali pakankamai skirti pinigų reklamai. Pastaraisiais metais UAB „Utopija“ itin mažai reklamavosi: 2014 m. dalyvavo tarptautinėje parodoje Lenkijos Respublikoje, bei Varėnoje šalia judrios gatvės pastatė „gyvą reklamą“- ant besisukančio kelmo, primenančio vištos kojelę, tekintų rąstų pasakų namelį. UAB „Utopija“ naudoja tik tiesioginį gaminių paskirstymo būdą.

4. Aukšta produkto kokybė - UAB „Utopija“ veiklos kryptį apibūdina pagrindinai veiklos principai: patikimumas ir aukščiausia kokybė. UAB „Utopija“ maksimaliai atsižvelgia į kliento pageidavimus, konsultuoja ir rekomenduoja naujoves, gaminamiems rąstiniams namams suteikia 3 metų garantiją, vykdo pogarantinę apžiūrą. UAB „Utopija“ direktorius yra sukaupęs didelę medinių namų ir kitokių statinių iš apvalių rąstų gamybos patirtį, todėl gerai žino rąstinių namų specifiką ir gali klientams pasiūlyti parankiausią variantą. Vienas iš įmonės pagrindinių privalumų - lankstumas įgyvendinant klientų pageidavimus ir poreikius.

1. Naujos rinkos ir rinkos augimas – UAB „Utopija“ dideles viltis sieja su esama Lietuvos naryste ES, kuri atveria kaimynines rinkas. Intensyviai ieško partnerių užsienyje (šiuo metu deramasi su italais, danais, planuojama padidinti pardavimus 20proc.).

1. Nauji konkurentai - šiuo metu Lietuvoje įsikūrė dar keliolika įmonių, gaminančių rąstinius namus ir kiekviena iš jų siekia konkurencinio pranašumo. Sparčiai didėjanti rąstinių namų gamyba šalyje gali sumažinti UAB „Utopija“ gaminamų rąstinių namų paklausą šalies vidinėje rinkoje, jų kainas ir tuo pačiu bendrovės veiklos bendrą pelningumo lygį.

2. Produkto patobulinimo galimybės - UAB „Utopija“, siekdamas padidinti gaminamų rąstinių namų pardavimą esamose rinkose, gali suteikti savo gaminiui daugiau patrauklumo, originalumo ir pritraukti naujus vartotojus. Taip pat moderninant gaminį, įmonė gali skverbtis į naujas geografines rinkas, naujus esamos rinkos segmentus: gaminant ne apvalių rąstų, o keturkampių rąstų namus (tuo pačiu galima sumažinti gamybos kaštus ir padidinti pelną).

  • Apskaita Kursinis darbas
  • Microsoft Word 124 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (7574 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jolkam
  • Modernių valdymo apskaitos koncepcijų taikymo galimybių tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Modernių valdymo apskaitos koncepcijų taikymo galimybių tyrimas. (2017 m. Vasario 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/moderniu-valdymo-apskaitos-koncepciju-taikymo-galimybiu-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 26 d. 06:01
×