Mokinių motyvacijos problema technologijų pamokose


Mokinių motyvacijos problema technologijų pamokose. Įvadas. Tyrimo aprašymas. Respondentų pasiskirstymas pagal klases. Išvada.


Technologijos yra viena iš bendrojo ugdymo šakų. Tokios problemos kaip mokinių motyvacijos, pažangumo, kūrybingumo mažėjimas ypatingai atsiskleidžia šio dalyko pamokose.

Taigi, šiame darbe siekiama nustatyti kokie veiksniai lemia motyvaciją technologijų pamokose.

Išanalizavus ir remiantis moksline literatūra, išanalizuotais dokumentais, pagal nagrinėjamą temą, parengta tyrimo metodologija tikslui pasiekti ir iškeltiems uždaviniams įgyvendinti sudarytas 8-10 kl. mokinių motyvacijos mokymosi technologijų pamokose modelis.

Darbo struktūra: Darbą sudaro dvi dalys – teorinė dalis ir empirinis tyrimas. Pirmoje dalyje bus aiškinamasi pagrindinės temos sąvokos, įvairių veikėjų aprašomas motyvacijos teorijos.

Antra dalis skirta empiriniam tyrimui, kurio pagrindinis tikslas atskleisti mokinių nenorą mokytis technologijų pamokose.

Pirmuoju anketos klausimu buvo mokinių prašoma nurodyti savo lytį, siekiant sužinoti, koks yra respondentų lyčių santykis. Antruoju klausimu sužinosime, kaip svarbu mokiniams mokytis. Taip pat svarbu atskleisti ar mokiniai linkę praleidinėti technologijų pamokas. Penktu klausimu siekiama sužinoti kodėl mokiniai mokosi technologijų pamokose ir kodėl nesimoko. Taip pat svarbus mokinių gyrimas ir drąsinimas bei vertinimas. Devintu klausimu išsiaiškinsime, kokie veiksniai mažina efektyvų darbą technologijų pamokose ir kas paskatintų labiau mokytis. Surinkti duomenys apdoroti, susisteminti ir grafiškai pavaizduoti naudojant Windows Microsoft Office Excel 2003 programą.

Išsiaiškinau kad, iš 27 aštuntoje klasėje besimokančių mokinių mokslai svarbūs 18-ai, septyniems pakankamai, o du mokiniai atsakė, kad mokslai jų gyvenime užima nesvarbią vietą. Devintoje klasėje besimokantys mokiniai atsakė taip: 21 mokiniu mokslai svarbūs, vienas mokinys įvardijo, kaip pakankamai svarbius ir dar vienas teigė, kad jam mokslai nėra svarbūs. 20 dešimtokų mokslai užima svarbią vietą gyvenime, 4-iems pakankamai svarbią. Nė vienas apklausoje dalyvavęs dešimtokas neteigė, kad mokslai nėra svarbūs.

  • Microsoft Word 33 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1429 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jurate
  • Mokinių motyvacijos problema technologijų pamokose
    10 - 2 balsai (-ų)
Mokinių motyvacijos problema technologijų pamokose. (2018 m. Rugpjūčio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/mokiniu-motyvacijos-problema-technologiju-pamokose.html Peržiūrėta 2018 m. Spalio 17 d. 08:16
×