Mokslinio straipsnio analizė pedagogika


Mokslinio straipsnio analizė pedagogika.


Autorė daro tokias išvadas, kad postmodernizmo amžiuje demokratėjant ir keičiantis visuomenei įtraukusis (inkliuzinis) meninis ugdymas yra nuolatinių ieškojimų ir prieštaravimų kelyje, kur menas kaip komunikacijos ir saviraiškos priemonė sudaro galimybes kiekvienam mokiniui atskleisti savo gebėjimus, interesus ne tik ugdymo procese, bet ir visuomenėje, o visuomenei – geriau pažinti ir suprasti žmogaus specialiuosius ugdymosi poreikius. Taip pat autorė teigia, kad didaktinių tikslų kaita atskleidžia meninio ugdymo dėsnius: integrali ugdomoji sąveika, dorinė ugdymo kryptis, emocinio prado prioritetas, asmeninės prasmės ir socialinio reikšmingumo suvokimas.

Mane visuomet domino specialiųjų ugdymo poreikių turinčių asmenų ugdymas, jų integracija į visuomenę. Šis straipsnis mane nuteikė labai pozityviai, nes jis įrodo, kad neįgalūs ir specialių ugdymo poreikių turintys asmenys yra vis labiau integruojami į visuomenę, jiems suteikiamos visos galimybės pasijusti pritapusiu visuomenėje, visaverčiu jos nariu. Į kitokius žmones nebėra žiūrima nuostabos kupinais žvilgsniais. Visuomenė pradeda pažinti ir suprasti specialių poreikių žmones. Švietimo sistema tampa universalesnė kiekvienam asmeniui, ugdymas tapo prieinamas ir specialiųjų ugdymo poreikių turintiems mokiniams, jiems nebereikia išsiskirti iš kitų ir jaustis nepritapusiems.

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (386 žodžiai)
  • Universitetas
  • Donata
  • Mokslinio straipsnio analizė pedagogika
    10 - 1 balsai (-ų)
Mokslinio straipsnio analizė pedagogika. (2016 m. Gruodžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/mokslinio-straipsnio-analize-pedagogika.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 20 d. 06:54
×
Namų darbų pagalba 24/7