Mokyklos vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymo veiklą


Mokyklos vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymo veiklą. Tyrimo objektas – mokyklos vadovų požiūrio į sveikatinimo veiklą vertinimas. Mokinių gerove ir sveikata rūpinasi visas mokyklos kolektyvas mokytojai. Siekiant saugoti ir gerinti mokinių sveikatą. Kaip sveikatos ugdymo programa įgyvendinama Lietuvos mokyklose? Tyrimo metu buvo bandoma išsiaiškinti vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymą mokyklose. Sveikatingumo renginių organizavimas. Renginių dažnumas. Sveikatos ugdymo integravimas. Išvados. Dauguma mokyklų vadovų palankiai vertina sveikatos ugdymo veiklą. Literatūros sąrašas. Vida Gudžinskienė. 2007 "Mokyklos vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymo veiklą". Dėkoju už dėmesį!


Tyrimo objektas – mokyklos vadovų požiūrio į sveikatinimo veiklą vertinimas. Tikslas – išnagrinėti Lietuvos mokyklų vadovų požiūrį į sveikatingumo ugdymo veiklą. Uždaviniai: 1. Išsiaiškinti sveikatingumo ugdymo veiklos programos modelio įgyvendinimo ypatumus. 2. Išsiaiškinti Lietuvos mokyklos vadovų požiūrį į sveikatinimo veiklą. 3. Išanalizuoti sveikatinimo veiklos tobulinimo galimybes bendrojo lavinimo mokyklose.

Tyrimo metu buvo bandoma išsiaiškinti vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymą mokyklose.

Dauguma mokyklų vadovų palankiai vertina sveikatos ugdymo veiklą. Sveikatingumo programos ugdymo įstaigose vykdomos, tačiau nenuosekliai ir nepasiekiama tokių rezultatų, kokių tikimasi.

  • MS PowerPoint 375 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (228 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vitalija
  • Mokyklos vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymo veiklą
    10 - 1 balsai (-ų)
Mokyklos vadovų požiūris į sveikatingumo ugdymo veiklą. (2016 m. Spalio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/mokyklos-vadovu-poziuris-i-sveikatingumo-ugdymo-veikla.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 23 d. 12:39
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema