Mokytojų požiūris į muzikos mokytojo kompetencija


Muzikos mokytojo kompetenciju problema. Darbas muzikos mokytojams. Muzikinis ugdymas yra viena svarbiausių žmogaus ugdymo ir. Kompozitoriai skaidres.

Įvadas. Muzikos mokytojo kompetencijų teoriniai pagrindai. Kompetencijos samprata. Muzikos mokytojo kompetencijos ypatumai. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Mokytojų požiūris, į muzikos mokytojo kompetencijas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.

Patvirtintoje pedagogų rengimo koncepcijoje konstatuojama, kad Lietuvos pedagogų rengimo sistemoje išryškėjo tam tikrų trūkumų. Teigiama, kad pedagogus rengiančios aukštosios mokyklos neįvertina pedagoginių studijų svarbos. Pedagogų rengimo koncepcijoje teigiama, kad aukštųjų mokyklų dėstytojai yra visiškai atitrūkę nuo mokyklos gyvenimo, nefunkcionuoja pedagoginės kvalifikacijos kėlimo institucijose ir atkreipiamas dėmesys į kai kurias kitas neigiamas tendencijas (Pedagogų rengimo koncepcija).

Tačiau muzikos mokytojų rengimas atskleistas vis dar nepakankamai ir tinkamai neįvertintas kompetencijų poreikis. Išsamesnių tyrimų, analizuojančių muzikos mokytojų kompetencijas kol kas nepakanka.

Todėl tyrimo objektu buvo pasirinktos muzikos mokytojo kompetencijos.

Tyrimo tikslas – atskleisti muzikos mokytojų požiūrį į muzikos mokytojo kompetencijas.

Tyrimo uždaviniai:

1.Atskleisti kompetencijos sampratą.

2.Ištirti muzikos mokytojų požiūrį į muzikos mokytojo kompetencijas ir jas palyginti.

  • Muzika Kursinis darbas
  • Microsoft Word 55 KB
  • 2012 m.
  • 25 puslapiai (5209 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kristina
  • Mokytojų požiūris į muzikos mokytojo kompetencija
    9 - 3 balsai (-ų)
Mokytojų požiūris į muzikos mokytojo kompetencija. (2012 m. Balandžio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/mokytoju-poziuris-i-muzikos-mokytojo-kompetencija.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 08:13
×