Moterų įvaizdžiai reklamoje Kinijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose


Įvadas. Moters įvaizdis reklamoje, Jungtinėse Amerikos valstijose. Moters įvaizdis reklamoje Kinijoje. Kinija ir jav. Išvados. Sąvokos. Literatūros sąrašas.

Tyrimo objektas – moterų įvaizdžio kitimas reklamoje,skirtingų įvaizdžių atsiradimo priežąstys, moters padėtis ir vaizdavimas reklamoje.

Darbo tikslas – išanalizuoti Kinijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų kūltūras, siekiant, suprasti reklamose vaizduojamų moterų paveikslų kaitą, susipažinti su galimais neigiamais stereotipinių paveikslų poveikiais.

Darbo uždaviniai - Išanalizuoti Kinijos moterų padėtį visuomenėje, bei jų vaizdavimą reklamose; Išanalizuoti JAV moterų padėtį visuomenėje, bei jų vaizdavimą reklamoje; Sulyginti išanalizuotus skirtumus; Pateikti visas išanalizuotą informaciją schemomis, lentelėmis

  • Microsoft Word 115 KB
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (3866 žodžiai)
  • Universitetas
  • Nanacia
  • Moterų įvaizdžiai reklamoje Kinijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose
    10 - 6 balsai (-ų)
Moterų įvaizdžiai reklamoje Kinijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. (2014 m. Gruodžio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/moteru-ivaizdziai-reklamoje-kinijoje-ir-jungtinese-amerikos-valstijose.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 26 d. 16:24
×