Motociklų pakaba


Pakaba. Ratų pakaba. Svarbiausias priekinio ir. Priekinio rato pakaba. Priekinio rato pakaboje dominuoja teleskopinės šakės. Privalumai ir trūkumai. Teleskopinė šakė atlieka. Upside – Down šakė. Naudojant Upside - Down šakę slydimo vamzdis juda stove. Užpakalinio rato pakaba. Užpakalinio rato pakaboje dažniausiai naudojamos viengubos ar dvigubos svirtys. Dvipetis balansyras. Motociklai su didele spyruoklės eiga turi dvipetį balansyrą. Privalumai. Dvipečio užpakalinio rato.


Priekinio rato pakaboje dominuoja teleskopinės šakės. Du vamzdžiai, (vidinis) stovas ir (išorinis) slydimo vamzdis, vienas su kitu sujungti spyruokle, panašiai kaip ir teleskopinis vamzdis. Didėjant apkrovai, pvz., stabdant, stovo vamzdis įeina į slydimo vamzdį.

Teleskopinė šakė atlieka rato valdymo, vairavimo mechanizmo, spyruoklės ir smūgių slopinimo funkcijas. Didelė spyruoklės eiga (apie 200 mm) ir paprasta techninė priežiūra – tai šios pakabos privalumai. Teleskopinės šakės trūkumas – esant didelei jėgai ir eigai stovas lenkia slydimo vamzdį.

Naudojant Upside - Down šakę slydimo vamzdis juda stove, todėl galimas geresnis pasistumiančio slydimo vamzdžio į stovą valdymas. Taip pat sumažėja lenkimas esant didelėms apkrovoms.

  • MS PowerPoint 1222 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (302 žodžiai)
  • Kolegija
  • Domantas
  • Motociklų pakaba
    10 - 1 balsai (-ų)
Motociklų pakaba. (2017 m. Lapkričio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/motociklu-pakaba.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 15 d. 16:36
×