Motyvacija vartotojų elgsenoje


Motyvacija vartotojų elgsenoje. Motyvacijos apibrėžimas. Veiksniai, turintys įtakos motyvacijai. Motyvacijos teorijos. Poreikių motyvacijos teorijos. Poreikių teorija. A. Maslow, 1954 m. ERG teorija. K. Alderfer. Dviejų veiksnių motyvavimo teorija. F. Herzberg, 1968 m. Trijų rūšių poreikių teorija. D. C. McClelland 1961 m. Vertybių motyvacijos teorijos. Teisingumo teorija. J. S. Adams, 1963 m. Pastiprinimo teorija. B. F. Skinner, 1976 m. Tikslų nustatymo teorija. E. Locke, G. P. Latham, 1976 m. Vilčių teorija. V. Vroom, 1964 m. Paramos teorija. P. Vaidya, 1990 m. Motyvacijos modelis. L. Porter, E. Lowler, 1968 m. Pagrindinis skirtumas tarp teorijų. Vidinis marketingas. Vidinio marketingo procesas. Vidinio marketingo dalyviai. Motyvavimo priemonės. Vidinio marketingo įgyvendinimo elementai pagal L. L. Berry, 1992 m. Vidinio marketingo įgyvendinimo elementai pagal P. E. Atkinson, 1990 m. Vidinio marketingo įgyvendinimo priemonės. Vartotojų motyvacija. Vartotojų motyvacijos šaltiniai. Pirkimo veiksnių klasifikacija. Pirkimo motyvai pagal Tauber. Pirkimo motyvai pagal Atkinson. Pirkimo motyvai pagal M. Geuens, M. Brengman, R. Jegers. Vartotojų motyvatorių klasifikacija pagal Tack. Vartotojų motyvatorių klasifikacija. Hedonistinis apsipirkimas. Motyvacija vartotojų elgsenoje.


Vidiniai – pirminiai veiksniai bei paskatos, kylančios iš asmens vidaus. Išoriniai – antriniai veiksniai, vykdomi iš išorės, kad žmogus būtų motyvuotas.

Poreikių teorija (A. Maslow 1954). ERG teorija (K. Alderfer). Dviejų veiksnių motyvavimo teorija (F. Herzberg 1968). Trijų rūšių poreikių teorija (D. C. McClelland 1961).

Trijų rūšių poreikių teorija D. C. McClelland 1961 m.

Teisingumo teorija (J. S. Adams 1963). Pastiprinimo teorija (B. F. Skinner 1976). Tikslų nustatymo teorija (E. Locke, G. P. Latham 1976). Vilčių teorija (V. Vroom 1964). Paramos teorija (P. Vaidya 1990). Motyvacijos modelis (L. Porter, E. Lowler 1968).

Tikslų nustatymo teorija E. Locke, G. P. Latham, 1976 m.

Motyvacijos modelis L. Porter, E. Lowler, 1968 m.

Vidinio marketingo įgyvendinimo elementai pagal L. L. Berry, 1992 m.

Vidinio marketingo įgyvendinimo elementai pagal P. E. Atkinson, 1990 m.

Motyvatorių strūktūrą gali būti vertinama dviem aspektais: Pagal kryptingumą (kryptingumas ir intensyvumas). Pagal rinkos daromą įtaką (išoriniai ir vidiniai veiksniai).

Asmeniniai (pasitenkinimas, vaidmuo, smalsumas, tam tikra veikla ir t. t.). Socialiniai (priklausymas grupei, pripažinimas, statusas, socialinė patirtis ir t. t.).

Pirkimo motyvai pagal M. Geuens, M. Brengman, R. Jegers.

Racionalūs (nauda, piniginis racionalumas ir t. t.). Emocionalūs (pasitenkinimas, sentimentalumas ir t. t.).

  • MS PowerPoint 4978 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 36 puslapiai (718 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rimantė
  • Motyvacija vartotojų elgsenoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Motyvacija vartotojų elgsenoje. (2017 m. Lapkričio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/motyvacija-vartotoju-elgsenoje.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 26 d. 14:58
×
145 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo