Muziejaus atidarymo planas


Įvadas. Informacija apie įmonę. Tikslinių vartotojų apibūdinimas. Demografiniai požymiai. Geografiniai požymiai. Psihografiniai požymiai. Marketingo pasiūlymo poziciavimas. Marketingo kompleksas Produkto paslaugos aprašymas. Konkurentai. Paskirstymas. Reklama ir rėmimas.


Prienų krašto muziejus yra vienas iš 104, 2014 metais Lietuvoje veikusių muziejų (daugiausiai muziejų Lietuvoje veikė 2015 metais – 106 vnt.). Lietuvoje itin aktualu žinoti vyraujančią visuomenės nuomonę apie muziejus, nes iš valstybės biudžeto yra išlaikomi beveik visi krašto muziejai. Prienų krašto muziejus yra biudžetinė įstaiga, kurios steigėjas Prienų rajono savivaldybės taryba.

Didžiąją muziejaus lankytojų dalį – 45 proc. sudaro Prienų rajono savivaldybės gyventojai. Lankytojai iš likusių Kauno regiono savivaldybių sudaro apie 31 proc. visų lankytojų, 23 proc. lankytojų atvyksta iš kitų Lietuvos savivaldybių, 1 proc. – iš užsienio. Lankytojų amžius nuo 25 m. iki 75 m. Tai vidutines ir aukštesnes pajamas turintys lankytojai.

Apie 50 proc. muziejaus lankytojų sudaro vaikai. Šią tikslinę grupę dar galima suskirstyti į pogrupius – vaikai nuo 4 iki 7 metų (ikimokyklinukai), 8-12 metų vaikai ir 13-18 metų vaikai. Atsižvelgiant į vaikų amžių ir poreikius muziejuje rengiamos edukacinės programos pritaikytos įvairių amžiaus tarpsnių vaikams.

Pozicionavimo strategija - pozicionavimas pagal kainą ir kokybę, nes lankytojai paslaugas labiausiai vertina pagal kainos ir kokybės santykį.

Pozicionavimo teiginys - Prienų krašto muziejuje vedama edukacinė programa „Duonos kelias iki stalo“ siūlo maloniai ir turiningai praleisti laiką muziejuje, edukacinė programa sudaro tinkamas prielaidas etninės kultūros vertybių sklaidai.

Šūkis - Edukacinė programa „ Duonos kelias iki stalo“ - protingas pasirinkimas tiems, kurie vertina etnografijos ir dvasinio tautos paveldo dalykus!

Įvertinus esamų rinkos konkurentų padėtį, mes esame lyderių pozicijoje kartu su dar viena Rumšiskių muziejaus edukacine „Darbštus duoną gamina, tinginys vargą augina“ programa. Todėl ją vertiname kaip pagrindinį mūsų konkurentą ir išsikiliame sau tikslą: kuo greičiau aplenkti konkurentę edukacinės programos lankytojų skaičiumi ir įdomesniu edukacinės programos pravedimu.

Prienų krašto muziejus siūlys į konkurentus orientuotą kainodarą ir aukštą paslaugos kokybę. Kadangi tokią paslaugą edukacinę programą veda ir kiti muziejų, mums svarbu turėti išskirtinumą ir taip pritraukti lankytojus. Naujus, bei konkurentų lankytojus galime pritraukti mažindami edukacinės programos kainas ir pasiūlydami daugiau įvairių etnografinių vaišių, edukacinės programos metu, tai pat teikdami išskirtinę paslaugą pasivažinėjimą arkliuko traukiama bričkele.

  • Microsoft Word 145 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1865 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rita
  • Muziejaus atidarymo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Muziejaus atidarymo planas. (2018 m. Gruodžio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/muziejaus-atidarymo-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 18 d. 15:40
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!