Muzikos prekinio ženklo kūrimo procesas: atlikėjo įvaizdžio formavimas


Įvadas. Muzikinio prekinio ženklo kūrimo etapai. Prekės ženklo vystymas. Prekės ženklo registravimas. Komunikacijos priemonių parinkimas. Atlikėjo įvaizdžio formavimo elementai. Atlikėjo elgesys bei asmeninės savybės. Atlikėjo išvaizdos ir sceninio vardo kūrimas. Išvados. Šaltiniai.


Autorines ir gretutines teises saugo tokios asociacijos kaip “AGATA” ir “LATGA”.

Apibendrinant galima teigti, kad nors muzikos rinka, tuo labiau jos dalyviai, tarp kurių yra ir atlikėjai, yra ganėtinai specifiniai, tačiau į juos galima žiūrėti ir jiems taikyti tradicinius marketingo būdus ir priemones. Vadinasi, jei šiame darbe kalbama apie prekės ženklą, kuris suprantamas kaip asmens prekės ženklas, tai jį formuoti reikia tradiciniais prekės ženklo kūrimo ir įtvirtinimo etapais, tačiau per tam „produktui“ būdingus elementus ir toje rinkoje įprastas komunikacijos priemones.

Siekiant įsitvirtinti vartotojo pasąmonėje, reikia pranešti apie asmeninį prekės ženklą (jį iškomunikuoti). Tai jau trečiasis formavimo etapas, kuriame taikomos įvairios marketingo komunikacijos priemonės. Atlikėjo prekės ženklui komunikuoti galimi du rėmimo komplekso elementai: reklama ir ryšiai su visuomene. Kalbant apie reklamą, Montoya (2004, 2) muzikos atlikėjo prekės ženklui įtvirtinti rekomenduoja kuo platesnį jų spektrą (skelbimai, reklama paštu, radijas, asmeninė interneto svetainė ir pan.). Tačiau svarbiausia, kad asmens prekės ženklas visada būtų internete. Groskop (2008, 28) teigimu, jei asmens prekės ženklo nėra internete, tuomet galima teigti, kad asmuo „visiškai neegzistuoja“. Akcentuojama, kad atlikėjui reklamos priemonių parinkimo galimybės plačios, tačiau jos turi atitikti nusistatytas asmeninio prekės ženklo savybes, asmens tikslus ir biudžeto galimybes.

Socialiniai tinklai. Socialiniais tinklais šiuolaikinėje visuomenėje naudojasi kiekvienas individas. Papraščiausias ir greičiausias būdas, norint išreklamuoti yra socialinių tinlų reklama. Tai pigi platform, kurioje galima nustayti tikslines auditorijas, į kurias norima orentuotis.

TV reklama. Viena galingiausių, veiksmingiausių reklamos priemonių, kuri apie jus gali suformuoti teigiamą įvaizdįtelevizine reklama. Sužadina vartotojui poreikį įsigyti jūsų prekę ar paslaugą.Galima pasiekti savo tikslinę auditoriją pasirinkus atitinkamas laidas.Vienintelė išnaudoja visus reklaminio pranešimo privalumus: žodžius, muziką, garso efektus, vizualinę išraišką.Gali parodyti žiūrovui tai, kaip jis jausis, nusipirkęs siūlomą prekę ar paslaugą.Parodyta per televiziją jūsų įmonė gali sudaryti įspūdį, kad yra didesnė, solidi, patikima.Jau esamam jūsų klientui televizinė reklama skatina jį vėl pas jus sugrįžti.

Muzikos verslo tyrinėtojai išskiria penkis asmens prekės ženklo muzikos rinkoje elementus: vardas, išvaizda, balsas, judesys, elgesys. Daugelis teigia, kad svarbiausias elementas Lietuvos „žvaigždės“ prekės ženklui yra jo elgesys viešumoje bei asmeninės savybės, vertybės, transliuojamos klausytojui. Reikia nepamiršti, kad atlikėjo įvaizdis yra sąmoningai prisiimtas ir gerai apgalvotas bei išieškotas tam tikras vaidmuo, į kurį atlikėjas įsijaučia, ir kuris padeda jam save pateikti ir parduoti klausytojui, konkuruoti ir išlikti negailestingame pramogų versle. Kuo atlikėjo įvaizdis patrauklesnis, šiuolaikiškesnis, kuo jis labiau intriguoja, domina ir žavi visuomenę, tuo labiau atlikėjas bus perkamas, klausomas ir kviečiamas į įvairius renginius. Pasak Gustafsson ir Mattsson (2006, 18), dėl elgesio skirtingose situacijose atsiskleidžia atlikėjo prekės ženklas, todėl elgesys turi būti susietas su apibrėžtomis prekės ženklo savybėmis.

  • Microsoft Word 36 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2787 žodžiai)
  • Kolegija
  • Rita
  • Muzikos prekinio ženklo kūrimo procesas: atlikėjo įvaizdžio formavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Muzikos prekinio ženklo kūrimo procesas: atlikėjo įvaizdžio formavimas. (2018 m. Sausio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/muzikos-prekinio-zenklo-kurimo-procesas-atlikejo-ivaizdzio-formavimas.html Peržiūrėta 2020 m. Rugpjūčio 15 d. 02:39
×
129 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo