Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo „Lietuva – baltijos širdis“ bendruomenės komunikacija


Paveikslų sąrašas. Santrauka. Summary. Įvadas. Nacionalinio prekės ženklo teorinė analizė. Nacionalinio prekės ženklo ir bendruomenės samprata. Formavimo procesas. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – baltijos širdis“ ekspertinio tyrimo analizė. Tyrimo metodologija. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ idėjos ekspertinis vertinimas. Nacionalinio prekės ženklo svarbos Lietuvos valstybei ekspertinis vertinimas. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomenė ir jos komunikacija. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – baltijos širdis“ bendruomenės nuomonės tyrimo analizė. Tyrimo metodologija. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomenės komunikacija. „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomenės požiūris į nacionalinį prekės ženklą. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomenės komunikavimo kanalai. Nacionalinio prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomeniškumo požymiai. Išvados. Rekomendacijos. Literatūros ir šaltinių sąrašas. Priedų sąrašas. Priedai.

  • Microsoft Word 202 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 62 puslapiai (18017 žodžiai)
  • Kolegija
  • Nastia
  • Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo „Lietuva – baltijos širdis“ bendruomenės komunikacija
    10 - 2 balsai (-ų)
Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo „Lietuva – baltijos širdis“ bendruomenės komunikacija. (2019 m. Spalio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/nacionalinio-lietuvos-prekes-zenklo-lietuva-baltijos-sirdis-bendruomenes-komunikacija.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 21 d. 03:33
×
Namų darbų pagalba 24/7