Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo planas sviestas tūbelėse


Naujo produkto ivedimo rinka strategijos. Naujo produkto ivedimo strategija. Produkto pardavimo strategija lietuvos rinkai. Naujos paslaugos ivedimas i rinka. Naujo produkto ivedimo i rinka strategija. Produkto ivedimo i rinka planas. Produkto pardavimo strategija lietuvos rinkai 2013. Naujo produkto įvedimo strategijos. Naujo produkto ivedimo i rinka planas. Naujo produkto ivedimo planas.

Tikslai ir uždaviniai. Reziumė. Esamos situacijos analizė. Makroekonominė aplinka. Politinė-teisinė. Technologinė. Socialinė-kultūrinė. Ekonominė. Mikroekonominė aplinka. Klientai. Konkurentai. Tiekėjai-partneriai. Konkurencingumo nustatymas:. Swot analizė. Įmonės konkurencinės padėties nustatymas strateginių veiksmų matricoje. Prekės apibūdinimas. Prekės savybės. Prekės vieta prekių klasifikavime. Prekės kokybės suvokimas. Prekės ženklas ir jo atributai, prekės ženklo strategija. Kaina. Pasirinktas kainų lygis. Kainodaros strategija. Kainodaros metodai. Nuolaidų sistema. Paskirstymas. Paskirstymo strategija. Kanalų apibūdinimas. Logistikos ypatumai. Rėmimas. Rėmimo strategija. Reklama. Pardavimo rėmimas. Viešieji ryšiai. Marketingo veiksmų biudžetas. Marketingo plano kontrolė. Literatūra. Priedai (apklausos įrankiai).

Tikslas: Parengti naujo produkto – „Smart Butter Tube“ įvedimo į Lietuvos rinką strategija, numatyti sprendimus ir geriausius marketingo veiksmų išnaudojimo variantus, kurie užtikrintų mūsų įmonei didelę rinkos dalį, platų vartotojų ratą, optimalų pelną bei plėtros galimybę.

Uždaviniai:

1)Tiksliai įvertinti įmonės mikro ir makro aplinkas.

2)Atlikti įmonės konkurencingumo, SWOT analizes.

3)Sudaryti kainodaros strategiją ir aptarti jos įgyvendinimo aspektus.

4)Apibrėžti pagrindinius paskirstymo strategijos aspektus.

5)Įvardyti galimas rėmimo priemones ir jų efektyvaus išnaudojimo galimybes.

6)Įvertinti marketingo veiksmų biudžeto struktūrą.

7)Apibrėžti pagrindinius marketingo plano kontrolės aspektus.

  • Microsoft Word 177 KB
  • 2012 m.
  • 24 puslapiai (5483 žodžiai)
  • Universitetas
  • Rasa
  • Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo planas sviestas tūbelėse
    8.7 - 3 balsai (-ų)
Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo planas sviestas tūbelėse. (2012 m. Spalio 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimo-i-rinka-marketingo-planas-sviestas-tubelese.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 23 d. 22:11
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema