Naujo produkto sukūrimas ir paleidimas į rinką


Produkto kūrimas ir paleidimas į rinką. Gaminio rinka.

Įvadas. Sauskelnių rinka. Naujojo gaminio projektas. Marketingo aplinka. Sauskelnių rinka, konkurentai. Swot analizė. Naujo produkto paklausos analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.

1.Šiandieniniame pasaulyje viskas greitai keičiasi. Kitimo tempai nuolat auga. Atsiranda perversmą sukeliančios technologijos, nauji produktai, nenuspėjami klientų reikalavimai, nauji darbuotojų poreikiai, finansavimo galimybės. Puiki išeitis – daugkartinės bambukinės sauskelnės. Šis puikus gaminys skirtas šeimoms, auginančioms mažylius. Skirtas tėveliams, kurie tikrai rūpinasi savo vaikų sveikata.

2.Norėdami sėkmingai dirbti, turim nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, bei prie jų prisitaikyti. Mūsų veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti skiriamos visos pastangos.

  • Microsoft Word 319 KB
  • 2013 m.
  • 25 puslapiai (4292 žodžiai)
  • Universitetas
  • Anastasija
  • Naujo produkto sukūrimas ir paleidimas į rinką
    10 - 1 balsai (-ų)
Naujo produkto sukūrimas ir paleidimas į rinką. (2013 m. Gegužės 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-sukurimas-ir-paleidimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 24 d. 17:09
×