Naujos prekės įvedimas į rinką


Naujo produkto ivedimas i rinka kursinis darbas. Naujo prekes zenklo ivedimas i rinka.

Įvadas. Prekės (produkto ar paslaugos) aprašymas. Aplinkos ir rinkos analyze. Makroaplinkos veiksnių analyze. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analyze. SSGG analyze. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės sprendimai. Kainodaros sprendimai. 11. Paskirstymo ir/ar pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas.

Šiomis dienomis vis spartėjant gyvenimo tempui tapo labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Žmones gali sudominti tik jiem reikalingos naujovės, kurios palengvintų ar patobulintų kiekvieno kasdienybę, ar padėtų sutaupyti lėšų.

Mano siūloma prekė Tušinukas su lempute. Tai naujovė ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio rinkoje. Šiuo tušinuku turėtų susidomėti ne tik jauni, bet ir vyresnio amžiaus žmonės. Tušinukas su lempute- tai išskirtinis tušinukas, kuris apšvies jūsų rašomą tekstą, tad galėsite su juo rašyti tiek dieną, tiek naktį, aiškiai viską matyti ir negadinti savo akių.

  • Marketingas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 58 KB
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (1700 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laura
  • Naujos prekės įvedimas į rinką
    10 - 4 balsai (-ų)
Naujos prekės įvedimas į rinką. (2014 m. Birželio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/naujos-prekes-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 17:22
×