Naujosios rinkodaros vadybos koncepcijos UAB „Birštono mineraliniai vandenys ir Ko“


UAB „ Birštono mineraliniai vandenys ir Ko “. Sąveikos , ryšių ir kontaktų valdymo strategija. Visi rinkodaros veiksmai , nukreipti į sėkmingų ryšiais pagrįstų mainų kūrimą , palaikymą ir vystymą. Bendravimas ir ryšių rinkodaros programos , orientuotos į ekonominės naudos vartotojams kūrimą mažinant kainas. Tai rinkodara , kurioje ryšiai , tinklai ir sąveika yra fundamentalūs dalykai. Detalizuota duomenų bazių rinkodaros forma ,. . technologijomis grįsta priemonė , taikoma vartotojams pritraukti ir išlaikyti. Vartotojų pritraukimas , ryšių su vartotojais palaikymas ir stiprinimas. Naudingų ryšių su vartotojais ir tiekėjais kūrimas , palaikymas ir stiprinimas. Ryšių su vartotojais palaikymas bei vystymas. Mineralinis vanduo Vytautas. Užduotis. STAN modelio taikymas. Standartinės ir elektroninės reklamos priemonės. Užduotis. Pateikti prekės ženklo vertę formuojančių veiksnių sistemą. Vytauto mineralinis vanduo –. Didesnė vertė už mažesnę kainą Didesnė vertė už tą pačia kainą. Ta pati vertė už mažesnę kainą. Mažesnė vertė už daug mažesnę kainą. Užduotis. Prekių planogramų vertinimas ir jų keitimo atvejai. Užduotis. Apibūdinkite prekės ženklo „ Vytautas “ prekių pateikimo funkcijas. Planogramos keitimo atvejai. Nustatyti kuri prekių pateikimo funkcija yra aktyvi prekei. Užduotis. Nustatyti kuri prekių pateikimo funkcija yra aktyvi prekės ženkliui „ Vytautas “.


Rinkodaros veikla, kuria siekiama propaguoti ar kuri teigiamą nuomonę apie tam tikrą vietovę ar regioną. (rinkodaros metodų taikymo teoriniai aspektai miesto plėtros kontekste)

Kas yra rinkodaros vadybos koncepcija? Rodo verslo orientaciją, pagrįsta pasirinkta strategija.

Kas yra rinkodaros koncepcija – išsamus projektas, kuriame, orientuojantis į tam tikrą idėją, pagrindinius veiksmų kryptys (strategijos) bei operatyviniai veiksmai (priemonių panaudojimas) yra sujungti į logišką, nuoseklų planą, ir yra išsamios strateginės analizės rezultatas, apimantis trijų lygmenų – tikslų, strategijų ir priemonių komplekso – sprendimus.

Įgyvendinant koncentrinės strategiją, naudojami turimi vidiniai ištekliai, tačiau būtina turėti galimybes naujoms investicijoms, aktyviems rinkodaros veiksmams, reikalingiems technologiniams ir vadybiniams sprendimams naujai įsisavinamose veiklose.

Jų suskirstymas į dvi vyraujančias priešingas grupes. Tai užtikrina ūkinių veiksmų kryptingumą ir atitinka ekonominės pusiausvyros reikalavimus. Dažniausiai skiriamos šios poliarizacijos: gamintojas ir vartotojas; pardavėjas ir pirkėjas; savininkas ir samdomasis; vadovas ir vykdytojas; individas ir organizacija; vartotojas (ar gamintojas) ir tarpininkas; ir kt. Priklausomai nuo siekiamų tikslų ir vykdomų funkcijų ekonominiuose procesuose skiriami trys pagrindiniai ekonomikos subjektų tipai: vartotojai (privatūs asmenys, šeimos, namų ūkiai); gamintojai (verslo organizacijos); valstybė (valdžios institucijos). (Žmogaus prigimtis ir elgesys. 3 tema. Lydeka)

Kuo didesnė ir brandesnė rinka, tuo labiau reikia specializuotis tam tikroje srityje, kurioje prekiaujama. Taikant šią strategiją reikia susikoncentruoti į tam tikrą klientą. Reikia susikoncentruoti ties tam tikromis paslaugomis, kurias teikiama, nuo kurių priklauso vartotojų norų patenkinimas.

Bandoma išsiaiškinti svarbiausias strateginio ir operatyvinio pobūdžio problemas, išanalizuoto pagrindinius marketingo aplinkos veiksnius, nustatyti savo įmonės stipriąsias ir silpnąsias vietas.

Siekiama atskleisti ateities galimybes ir išsiaiškinti slypinčius pavojus. Atliekamas svarbiausių aplinkos veiksnių prognozė.

Ypač svarbu pirkėjų ir konkurentų elgsenos, makro-aplinkos duomenys, rinkos ir pardavimo pokyčių prognozės.

Vytautas yra gerai žinomas Lietuviškas produktas, kurį nesunkiai atskirsi nuo kitų panašių produktų. Pasižymi kokybę bei mineralų gausa.

Funkcinis statusas / Rinkos būklė/ Psichografinis statusas/ Kilmės statusas / Legendinis statusa

Kilmės elementai – baltoji etiketė, sudėties strūktūra yra standartinė, nenurodomas gamintojas.

Brandingas –mineralinis vanduo Vytautas, nes yra žinomas nuo seniai ir populiarumas tik didėja.

Sudedamieji elementai yra inotyvūs, mineralų kiekis yra didesnis nei kitų minerainių vandenų, Mg2+   240, Na+           1727, Cl-      3480.

Išvada: Iš Bostono matricos matome, kad „Vytautas“ specializuojasi tik mineralinį vandenį, ir maža išskirtinumą (pakuotė, dizainas, skonis, kokybė)

Tai lankytojų nuomonės pareiškimas apie produktą įvairiuose tinklalapiuose bei grupėse, kuriuose gali pareikšti savo nuomonė pagyrimus bei tam tikrus skundus.

Iš paveikslėlio matome, jog „Vytautas“ produkcija turi teigiamą vartotojų požiūrį ir produkcija yra mėgstama įvairaus amžiaus žmonių bei sportininkų.

  • Microsoft Word 369 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2623 žodžiai)
  • Universitetas
  • Raminta
  • Naujosios rinkodaros vadybos koncepcijos UAB „Birštono mineraliniai vandenys ir Ko“
    10 - 3 balsai (-ų)
Naujosios rinkodaros vadybos koncepcijos UAB „Birštono mineraliniai vandenys ir Ko“. (2019 m. Spalio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/naujosios-rinkodaros-vadybos-koncepcijos-uab-birstono-mineraliniai-vandenys-ir-ko.html Peržiūrėta 2021 m. Kovo 08 d. 01:29
×
39 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo