Naujų raidžių š ir garso š mokymas



Naujų raidžių š ir garso š mokymas. Tema. Mokymosi situacija. Mokymosi uždavinys. Metodai. Mokymosi priemonės. Informacijos šaltiniai. Pamokos eiga. Priedai.
Mokymosi situacija: Mokiniai jau žino, iš ko sudarytas žodis, geba kurti sakinius, žino kaip prasideda ir baigiasi sakinys, atskiria garsą nuo raidės, moka parašyti: A, a, S, s, M, m, N, n, O, o, L, l raides ir nurodyti: [a], [a·], [s], [s’], [m], [m’], [n], [n’], [o], [o·], [l], [l’] garsus žodžiuose.
Mokymosi uždavinys: Mokiniai dirbami kartu su mokytoja ir grupėse remdamieisi mokytojos pateikta medžiaga ir vadovėlio pagalba gebės taisyklingai atskirti visame tekste raidę ir garsą [š] ir nusakyti jo vietą žodžiuose, o pamokos pabaigoje gebės iš duoto teksto išrinkti visas Š raides.
Mokymosi priemonės: paveikslėlis su tekstu, lenta, mokytojos stalas, šukos, šlepetės, šaukštas, šalikas, šepetys, šiaudas, šaka, šiukšledėžė, šakutė, šiaudelis, vadovėlis, paparastas pieštukas.
- Microsoft Word 816 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 7 puslapiai (540 žodžiai)
- Kolegija
- Laurinavičiūtė
-