Naujų technologijų įtaka įmonės plėtrai ekonominiai ir technologiniai


Įvadas. Pagrindiniai naujų technologijų diegimo įmonėse motyvai. Naujų technologijų diegimo sprendimų įmonėse veiksniai. Rinkos analizė. Šakos pristatymas. Konkurentai. Rodikliai. Perspektyvų vertinimas. Įmonės pristatymas. Analizuojamos problemos pristatymas. Analizuojamos problemos sprendimas. Išvados. Naudota Literatūra.


Darbo objektas- naujų technologijų diegimas, Lietuvoje įsikūrusioje AB ,,PST” įmonėje.

Ištirti rinką, kurioje dirba įmonė, pristatymas: konkurentai, rodikliai ir t.t. ;

Technologinių investicijų klausimus įmonių vadovai turi spręsti kiekvienoje su technologijų sektoriumi susijusioje įmonėje, kur vertinant investicijų poveikį įmonei reikia prognozuoti būsimą technologijų vystymąsi, įmonės technologijų įdiegimo spartą, numatyti įmonės kaip rinkos dalyvės būsimą strategiją konkuruojant. Sparčiai besivystančioje verslo aplinkoje šios problemos gali būti įvardijamos kaip optimalus technologinių investicijų valdymas, maksimizuojant įmonės vertę prognozuojamu periodu. Technologijų kaip įmonės strateginės reikšmės verslo vykdymo priemonės svarbą pabrėžė: Itami ir Numagami (1992), Berry ir Taggart (1998), Hill ir Rothaermel (2003). Jie akcentavo kritinę įmonės bendrosios ir technologijų strategijos sąveikos svarbą. Daugelyje darbų pabrėžiama naujų technologijų svarba, siekiant sukurti konkurencinį pranašumą, t. y. inovatyvių produktų kūrimo galimybes panaudojant naujų technologijų potencialui kurti. Mokslininkų darbuose teigiama, jog technologijų sektoriuje pramonės įmonės susiduria su neišvengiamų investicijų atnaujinti technologijas poreikiu, kurio vertinimas ir planavimas prognozuojant būsimą finansinę naudą moksliniu pažiūriu dar yra neišspręsta problema.

Šiuolaikinėse technologijose atsispindi platesnė ir įvairiapusė inovacinės įmonių veiklos veiksnių analizė. Įmonių technologinės inovacinės veiklos vystymas siejamas su valstybės parama moksliniams tyrimams; kooperacija tarp įmonių, mokslinių tyrimų institutų ir klientų; informacijos sklaida tarp ekonomikos subjektų ir kt. Murphy ir Simon (2002) pripažįsta, jog šiandienos ekonominėje aplinkoje daugelis įmonių vykdomų investicijų į naujas technologijas yra susiję su informacija ir jos gavimo, įsisavinimo greičiu, todėl laukiami rezultatai dažniausia yra nefinansinio pobūdžio, bet padedantys įmonėms kurti naują vertę.

Daugelis įmonių daug lėšų investuoja į mokslinių tyrimų ir plėtros veiklą. Tačiau dažnai pasitaiko, kad šios veiklos rezultatai nėra perduodami ir pritaikomi kitose verslo srityse (Badawy, 1993). Atlikta naujų technologijų diegimo įmonėse priežastingumo analizė leido sugrupuoti įvairių autorių išskirtus naujų technologijų diegimo motyvus į dvi grupes atitinkančias vidinius ir išorinius įmonės tikslus (žiūr. į 1 lentelę)/

Konkurentai yra vienas iš svarbiausių išorinės aplinkos veiksnių, turintis įtaką AB „PST“ planavimui, marketingui, realizacijai. Todėl būtina domėtis konkurentų veikla, stipriosiomis ir silpnosiomis pusėmis, užimamomis rinkos dalimis ir segmentais, į kuriuos jie fokusuojami. Taigi, pagrindiniai UAB “PST” konkurentai nekilnojamo turto vystymo klausimu:

AB “PST” turi daug ir įvairių konkurentų (jau net nekalbant apie „smulkiuosius“), tačiau pagrindiniai jau kelerius metus išlieka tie patys - tai UAB „3SV“ ir UAB „YIT Kausta“. Taip pat svarbūs konkurentai :

Panevėžio mieste įmonė AB “PST” užima pirmaujančias pozicijas. Ši įmonė turi be galo daug konkurentų, o užima palyginus nedidelę rinkos dalį, nes tokia pačia ar panašia veikla užsiima šimtai kitų įmonių, o pati statybos pramonė yra viena plačiausių ir labiausiai išvystytų Lietuvoje. Be to, ji sparčiai plečiasi ir nuolat tobulėja. Nors konkurencija gana didelė, tačiau įmonė sugeba šioje kovoje atsilaikyti pirmiausia todėl, kad turi didesnį skaičių kvalifikuotų statybų srities specialistų lyginant su kitomis, Panevėžio mieste veikiančiomis įmonėmis. Taip pat pati gamina statyboje naudojamas medžiagas ir žaliavas, turi gana pajėgias mechaninių darbo priemonių ir t.t. AB „PST“ produkcijos/paslaugų vertę didina:

  • Microsoft Word 497 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (4588 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vykintas
  • Naujų technologijų įtaka įmonės plėtrai ekonominiai ir technologiniai
    10 - 3 balsai (-ų)
Naujų technologijų įtaka įmonės plėtrai ekonominiai ir technologiniai. (2017 m. Balandžio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/nauju-technologiju-itaka-imones-pletrai-ekonominiai-ir-technologiniai.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 22 d. 19:11
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema