Naujų technologijų pritaikymas vilkikų autopiloto sistemose


Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos. Įvadas. Dalykinė sritis. Probleminė sritis. Naudotojai. Tikslas. Verslo proceso analizė. Verslo proceso aprašas. Veiklos procesų modeliai. Veiklos uždavinių modelis. Vartotojo informacinių poreikių modelis. Reikalavimų projektuojamai sistemai specifikacija. Funkciniai reikalavimai. Nefunkciniai reikalavimai. Šaltiniai.


Pagrindinė transporto įmonių veikla tai krovinių gabenimas kelių transportu. Kadangi visais laikais krovinius reikėdavo pervežti iš vienos į kita vieta, dabar tai irgi nėra išimtis, o paklausa tik gausiai išaugus. Daug įmonių reikia prekių kurios turi buti atvežto iš tam tikros vietos ir tai padeda logistikos įmonės kurios atsakingos, kad vilkikais būtų pervežtos prekės.

Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, 2017 per metus keliuose įvyko 3 192 eismo įvykiai, kuriuose 192 žmonės žuvo, 3 752 buvo sužeisti. Šiais duomenimis remiantis galima teikti keliuose ivyksta daug eismo ivykiu, kuriuose dalyvauja visi eismo dalyviai įskaitant ir įmonių vilkikų vairuotojus. Remiantis Lietuvos nacionaline vežėju automobiliais asocijacija vilkikų vairuotojai per parą vairuoja 9 valandas , ko pasekoje jiem tenka vairuoti ir pavargus, o tai ir priveda prie problemos, kad vilkikų vairuotojai sukelia avarijas. Šia problema galima išspresti panaudojant naujų technologijų sistemas autopiloto vilkikuose. Patobulinus autopilota taip, kad vilkikas važiuotu pats, aptiktu kameromis kelio linijas, kitus eismo dalyvius ir padarytu geriausius sprendimus , o vairuotojui beliktu ilsėtis ir stebėti ar autopilotas veikia gerai, neatsiranda klaidų.

Naudotojai tai būtų vilkikų vairuotojai kurie vairuoja vilkikus ir turi vairuotojo pažymėjima leidžianti vairuoti. Valstybės įmonės „Regitra“ puslapyje aprašytos Vilkikų vairuotojų pažymėjimo kategorijos:

Vienas iš tikslų tai būtų sumažinti avarijas ir padidinti sauguma keliuose. Sekantis tikslas tai būtų padidinus vairuotojų patoguma taip, kad jiem nebereikėtų vairuoti, būtų galima padidinti vairavimo laika. Kadangi jau gerai išvystytoje autopiloto sistemoje nebebūtu klaidų tai vairuotojas galėtu miegoti važiuojant tiesiog vilkike ir taip būtu sumažintas prekių pervežimo laikas daugiau negu per puse

Aukščiausiojo lygmens DFD (aprašoma organizacijos išorinės sąveika su aplinka srautai)

Nulinio lygmens DFD (aprašo analizuojamos veiklos (organizacijos) procesus ir juos siejančius srautus.

Pirmojo lygmens diagramos (tai keletas DFD, po vieną kiekvienam procesui iš nulinio lygmens),

Antrojo lygmens DFD (po vieną kiekvienam procesui iš pirmojo lygmens diagramų).

  • Microsoft Word 278 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1869 žodžiai)
  • Kolegija
  • Oswa
  • Naujų technologijų pritaikymas vilkikų autopiloto sistemose
    10 - 3 balsai (-ų)
Naujų technologijų pritaikymas vilkikų autopiloto sistemose. (2019 m. Rugsėjo 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/nauju-technologiju-pritaikymas-vilkiku-autopiloto-sistemose.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 11 d. 04:56
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!