Neigiamų emocijų įtaka Bendrosios pagalbos centro, Klaipėdos skyriaus darbuotojams


Įvadas. Neigiamos emocijos ir jų įtakos teoriniai aspektai. Emocijos – jos samprata. Neigiamos įgytos ir įgimtos emocijos. Reikšmingiausios neigiamos emocijos. Neigiamų emocijų pasireiškimas darbe. Neigiamos emocijos bendravime. Žodinio bendravimo išraiška. Nežodinio ( verbalinio) bendravimo išraiška. Neigiamos emocijos grupėje. Neigiamų emocijų valdymas. Praktinis neigiamų emocijų įtaka Bendrajam pagalbos centre tyrimas. Bendrojo pagalbos centro pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Išvados. Pasiūlimai. Literatūra. Priedai.


Baigiamojo darbo objektas - Bendrojo pagalbos centro neigiamų emocijų įtaka darbuotojams. Darbo tikslas - ištirti ir įvertinti, remiantis mokslinę literatura, Bendrajam pagalbos centre esančias neigiamas emocijas ir jų įtaką darbuotojams ir gautu rezultatu pateikti išvadas bei pasiūlimus. Pagrindiniai darbo uždaviniai: remiantis teoriniais šaltiniais, atlikti išsamią neigiamų emocijų ir jų įtakų teorijų apžvalga, apžvelgti tiek teigiamas tiek neigiamas emocijas, atlikti Bendrajam pagalbos centre, Klaipėdos skyriuje tyrimą įvertinant neigiamų emocijų įtaką darbuotojams, išsiaiškinti, kas sukelia neigiamas emocijas Bendrajam pagalbos centre ir kaip į jas reaguojama, įvertinti neigiamų emocijų įtaką sveikatai, įvertinti Bendrajam pagalbos centre, Klaipėdos skyriuje neigiamų emocijų įtaką darbuotojams ir pateikti pasiūlimus joms gerinti.

Baigiamajame darbe išanalizuota Bendrajam pagalbos centre, Klaipėdos skyriuje esamos neigiamos emocijos ir jų įtaka darbuotojams. Naudota mokslinė literatūra. Darbe teoriškai tiek praktiškai įrodoma, kad neigiamos emocijos turi įtakos tiek fiziniam, tiek emociniame gyvenime. Atskleidžiama, kokia įtaka turi neigiamos emocijos darbe, bendravime. Išnagrinėta, kas turėtu būti svarbiausia paruoštuose apmokymuose prieš pradedant dirbti. Tiriamojoje dalyje atliktas Bendrojo pagalbos centro, Klaipėdos skyriuje esamų neigiamų emocijų įtakos tyrimas ir įvertinimas, atskleista neigiamų emocijų įtaka, problemos įgalino padaryti išsamias išvadas, bei pateikti praktinius pasiūlymus dėl neigiamų emocijų sumažinimo šioje įstaigoje.

Rimantė Kasperavičiutė, The Evaluation of the Impact of Negative Emotions in

The Culminating Project of Business Administration Major,/ The head lecturer Edita Čekolienė;Vilnius Co-operative College – Vilnius, 2011.

The Project Focus - the impact of negative emotions in Emergency Response Centre and its evaluation. The Aim of the Project – based on scientific literature to explore and evaluate the negative emotions in Emergency Response Centre and their impact on employees; provide the findings of the research and possible solutions. Main Project Objectives : to complete an intensive review of different theories of negative emotions and their impact on people; to review both positive and negative emotions; to investigate the impact of negative emotions in Emergency Response Centre, Klaipeda department; to find out what factors influence negative emotions and what are the reactions to these emotions; to evaluate the negative emotions’ impact on work quality and health; to find out causes of stress, employees’ impact on work quality and its environment; based on findings to provide possible solutions to improve the work environment.

In the final analysis the evaluation and review of negative emotions and their impact in Emergency Response Centre are provided. The scientific literature was used in this project. The findings based on theoretical and practical observation state that negative emotions play an important role in both physical and emotional life of a person. What is more, findings reveal how work and personal communication are actually affected by the impact of negative emotions. In addition, the necessary training program’s corrections are presented in this project. The research of the project explores and evaluates negative emotions and their impact in Emergency Response Centre. The findings of the impact and problems of negative emotions support the conclusions and solutions for possible negative emotions’ reduction in the Emergency Response Centre presented at the end of the project.

  • Microsoft Word 3059 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 57 puslapiai (9989 žodžiai)
  • Kolegija
  • Rimante
  • Neigiamų emocijų įtaka Bendrosios pagalbos centro, Klaipėdos skyriaus darbuotojams
    10 - 1 balsai (-ų)
Neigiamų emocijų įtaka Bendrosios pagalbos centro, Klaipėdos skyriaus darbuotojams. (2017 m. Gruodžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/neigiamu-emociju-itaka-bendrosios-pagalbos-centro-klaipedos-skyriaus-darbuotojams.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 23 d. 05:20
×
143 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo