Nekaininė konkurencija produkto diferenciacija ir reklama


Nekaininė konkurencija produkto diferenciacija ir reklama. Tikslas ir uždaviniai. Aptarti kokį vaidmenį rinkoje atlieka nekaininė konkurencija. Įvadas Reklama Išlaidos reklamai Gynybinė reklama Reklamos. Įvadas. Rinka yra ekonominė. Pagrindinis reklamos tikslas – padidinti pardavimų apimtis. [3] Mikučionis P. Ekonomikos teorijos įvadas. -VilniusVU leidykla. Išlaidos reklamai. Reklamos išlaidos yra. Gynybinė reklama. Gynybinė reklama skirta esamų įmonės paklausai rinkoje išlaikyti. Reklamos šalininkai. Informacijos suteikimas. Remia žiniasklaidą, televiziją. Reklamos kritikai. Pagrindinis tikslas. Diferenciacija. Tai didesnės rinkos dalies gavimas įmonei. Segmentavimas. Galime apibrėžti Segmentavimas – rinkos padalijimas į klientų su panašia paklausa segmentus. Diferenciacijos taikymas. Vartotojai turi skirtingus. Diferenciacijos strategija pagal funkciją. „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams. Amžinieji konkurentai „Pepsi“. Gaiviųjų gėrimų gamintojai persidalija rinką. Nealkoholinių gėrimų rinkoje – apstu pokyčių gamintojams konkurenciją didina „Lidl“. Mineralinio vandens, gaiviųjų gėrimų ir sulčių gamyba Lietuvoje. „Coca-cola HBC Lietuvos“ pardavimai. „Druskininkų rasos“ pardavimai. Baltijos mineralinių vandenų kompanijos pardavimai. „Kauen Craft“ pardavimo pajamos, mln. Eur. Lietuvos pirkėjų požiūris į kainos ir kokybės santykį. „Maxima LT“ atliktas pirkėjų įpročių tyrimas parodė. Išvados. Reklama didina pardavimus iki tam tikros ribos. Dėkojame už dėmesį! Literatūros sąrašas.


Aptarti kokį vaidmenį rinkoje atlieka nekaininė konkurencija. Aptarti bei nustatyti kokią įtaka rinkai turi prekių diferenciavimas bei reklama.

Įvadas Reklama Išlaidos reklamai Gynybinė reklama Reklamos šalininkai Reklamos kritikai Diferenciacija Segmentavimas Diferenciacijos taikymas Diferenciacijos strategija pagal funkciją Gaiviųjų gėrimų rinkos Lietuvoje analizė „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams Gaiviųjų gėrimų gamintojai persidalija rinką Mineralinio vandens, gaiviųjų gėrimų ir sulčių gamyba, pardavimai ir pajamos Lietuvoje Lietuvos pirkėjų požiūris į kainos ir kokybės santykį Išvados.

Rinka yra ekonominė mainų sistema, kurioje svarbiausius vaidmenis atlieka dvi skirtingos interesus turinčios grupės: pirkėjai ir pardavėjai (vartotojai ir gamintojai). Svarbiausias rinkos parametras – kaina. [1] Kaina priklauso nuo konkurencijos, kuri yra rinkos ekonomikos variklis. Nekaininė konkurencija, būdas pardavėjui (gamintojui) gauti didesnę rinkos dalį gerinant paslaugos (produkto) kokybę, dizainą, pakuotę, suteikiant papildomas paslaugas.

[1] Pasas K., Louzas B., Deivis L. Ekonomikos terminų žodynas.-Vilnius:Baltijos biznis, 1994. [2] Gediminas Davulis “Ekonomikos teorija” [interaktyvus]. Peržiūrėta 2019-11-20, prieiga per internete: https://ebooks.mruni.eu/pdfreader/ekonomikos-teorija25174.

Pagrindinis reklamos tikslas – padidinti pardavimų apimtis. Būdai tai pasiekti: dėmesio atkreipimas; poreikio sukūrimas; produktų ar paslaugų išskyrimas; informacijos suteikimas.

[3] Mikučionis P. Ekonomikos teorijos įvadas.-Vilnius:VU leidykla, 1998.

Reklamos išlaidos yra ribotos, tai reiškia, jog didinant reklamos išlaidas pardavimų augimas yra iki tam tikros ribos.

  • MS PowerPoint 2976 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (974 žodžiai)
  • Universitetas
  • Paulius
  • Nekaininė konkurencija produkto diferenciacija ir reklama
    10 - 1 balsai (-ų)
Nekaininė konkurencija produkto diferenciacija ir reklama. (2020 m. Gegužės 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/nekainine-konkurencija-produkto-diferenciacija-ir-reklama.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 01 d. 08:23
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo