Netinkamos reklamos atvejo analizė


Netinkamos reklamos atvejo analizė. Netinkama reklama. Lietovos reklamos etikos kodekso pažeidimai. Padorumo. Reklamuotojams patariama vengti neatsargių žodžių ar vaizdų. Nuomonės. Kodekso taisyklės nedraudžia turėti savo nuomonės. Lyginamosios. Klaidinimo. Reklamoje negali būti jokių aprašymų. Kaip buvo galima to išvengti? Vertėjo vengti neatsakingo žodžio „NENUSIGRYBAUK“ ir vaizdų. Septintame punkte teigiama, jog visos lyginamosios reklamos turi gerbti teisingos konkurencijos principus. Reklamoje reikėjo vengti aprašymų. Literatūra. Lietuvos reklamos etikos kodeksas. 2. „Tauragės žinios“ laikraštis.
  • Žiniasklaida Skaidrės
  • MS PowerPoint 194 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (260 žodžiai)
  • Saule999
  • Netinkamos reklamos atvejo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Netinkamos reklamos atvejo analizė. (2015 m. Lapkričio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/netinkamos-reklamos-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 24 d. 08:26
×