„Nike“ prekinio ženklo pristatymas


“Nike” prekinio ženklo pristatymas. Tikslai. „ Nike“ prekinio ženklo istorija. Phill Knight - įkūrėjas. Jeff Johnson. Iš kur atsirado pavadinimas. Ženklo kūrimas. „Nike“. $. Prekės ženklo žinomumas. Pirkėjai. Projektas. „Nike“ ir ekologiška mada. “Nike” ir reklama. Išvados. Šaltiniai.


Išanalizuoti prekės ženklą. Kaip prekės ženklas įtakoja pardavimus, atrasti komunikavimo priemones su vartotoju.

„Nike“ pirkėjai – lojalūs pirkėjai, jie perka gaminius iš sezono į sezoną. Beveik kiekvieno amžiaus žmogus gali dėvėti“ Nike“ produkcija. Prekės gaminamos: vyrams, moterims, vaikams ir net naujagimiams. Dėl plataus prekių spektro, asortimento jos tinkamos visiems sezonams.

Ambicijas būti naujoviškiausia sportinės avalynės gamintoja deklaruojanti amerikiečių kompanija „Nike“ siekia būti lydere ir diegiant savo gamyklose novatoriškus sprendimus, padedančius saugoti gamtos išteklius ir mažinti taršą. Kompanija dar 1990 metais paskelbė, kad socialiai atsakinga gamyba yra viena svarbiausių jos korporacinių vertybių. Tais metais suburta „Nike Environmental Action Team“ visų 700 pasaulyje veikiančių „Nike“ gamyklų veiklą prižiūri atsižvelgdama į ekologiją. Kompanijos valdyba iš šios komandos nuolat laukia idėjų – ne tik kaip sumažinti pramonės taršą, bet ir naujai pažvelgti į išteklių naudojimą.

“Nike” aktyviai dalyvauja socialinėje žiniasklaidoje ,pvz: facebook, instagram, pinterest,ir tt. Taipogi youtube turi savo kanalą.

Kompanijos produkciją reklamuoja ir dėvi garsūs sportininkai, ižymus žmonės. NBA krepšininkas LeBron James – vienas žymiausių „Nike“ reklaminių veidų.

  • MS PowerPoint 3989 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (1291 žodžiai)
  • Kolegija
  • Simona
  • „Nike“ prekinio ženklo pristatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
„Nike“ prekinio ženklo pristatymas. (2019 m. Spalio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/nike-prekinio-zenklo-pristatymas.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 15 d. 22:03
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema