Nuolatinės srovės nepriklausomo žadinimo variklio mechaninės charakteristikos



Eksperimentiškai ištirti nuolatinės srovės svetimo žadinimo vnepriklausomo žadinimo vankliams, tunntiems kompensacinę apviją inkaro reakcijos poveikiui kompensuoti, galima laikyti, kad ko = const. Tuo hūdu, mechaninė charaktenstika gali būti pavaizduota ir taip.
Mechaninė charakteristika, jei rp = 0, u = un ir Ö = Ön, vadinama natūralia mechanine charakteristika (kreivė 1). Visos kitos charakteristikos yra vadinamos dirbtinėmis.
Charakteristikos, kai u = un, Ö = Ön ir rp , yra vadinamos reostatinėmis charakteristikomis (kreivės 2, 3, 4).
Rekuperacinis ar generatorinis stabdymas gaunamas, kai masina iš variklmio režimo pereina dirbti į generatorinį, atiduodama energiją į maitinantį tinklą. Šio stabdymo charakteristikos l', 2’ , 3' , 4' kreivės.
Stabdymas priešjungimu gaunamas tuomet, kai pagal jungimo schemą variklis turi suktis į vieną pusę, tačiau veikiamas pasipriešinimo momento, sukasi į priešingą pusę. Charaktcristika - kreivė 4 . Šiuo atveju evj keičia savo ženklą, nes ženklą keičia Ł.
Dmaminis stabdymas atliekamas, variklio inkarą atjungiant nuo tinklo ir prijungiant prie. Iš ekspermento duomenų (greičioe) dimaminio stabdymo (ne mažiau kaip 3). Pageidautina, kad dirbtinės charakteristikos ir stabdymo režimų charakteristikos būtų gautos esant loms pačioms papildomų varžų reiksmėms.
Palyginti kelis ekspermentmio greičio charakter
- Microsoft Word 215 KB
- 2012 m.
- 3 puslapiai (787 žodžiai)
- Universitetas
-