Omnitel naujo prekės ženklo marketingo strategija


Omnitel naujo prekės ženklo marketingo strategija. Įvadas. Rinkos segmentavimas. Prekės ženklo vertė ir pozicionavimas. Komunikacijos formos. „Omnitel“ televizijoje. Informaciniai šaltiniai.


Marketingo strategijos analizei pasirinkome dabartinio „Omnitel“ prekės ženklo įvedimą į rinką. Sprendimą priimti padėjo kelios priežastys:

Nemaža konkurencija telekomunikacijos srityje. „Omnitel“ turi du pagrindinius konkurentus Lietuvoje: „Bitė“ ir „Tele2“.

„Omnitel“ kompanija suteikia puikią galimybę išanalizuoti marketingo strategiją. Kompanija yra viena seniausiai veikiančių telekomunikacijos srityje, tačiau, nepaisant to, išlaiko tvirtą savo poziciją. Konkurencinga aplinka skatina judėti į priekį. „Omnitel“ turi du pagrindinius savo konkurentus - „Bitė“ ir „Tele2“, tačiau dažniausiai būna vienu žingsniu priekyje siūlant naująsias technologijas. Norint išlaikyti aukštą poziciją yra būtina atsižvelgti į tai, ką siūlo konkurentai. Taip pat, jog marketingo komunikacija vyktų sėkmingai, reikia išanalizuoti tikslinę auditoriją, jos poreikius. Žinoti, kokiais segmentais yra remiamasi priimant sprendimus. Nenuostabu, jog siūlomų paslaugų vertė turi didelę reikšmę tikslingai marketingo komunikacijai. Taip pat labai svarbu, kaip „Omnitel“ pateikia save visuomenei, kokią žinutę transliuoja žiniasklaidoje.

Norint išanalizuoti marketingo strategiją, reikia gerai žinoti apie „Omnitel“ kompaniją, todėl istorija, kaip atsirado „Omnitel“ – būtina.

1991 metais atsirado telekomunikacinė įmonė pavadinimu „ Litcom“, kurios įkūrėjai buvo Juozas Kazickis ir Viktoras Gediminas Gruodis. Po ketverių metų 1995 metais ši įmonė pradėjo veikti kaip „Omnitel“. Tai buvo pirmoji kompanija, kuri teikė komercinį GSM ryšį ir internetą. „Omnitel“ 2004 metais tapo vienos stambiausios telekomunikacinės įmonės „TeliaSonera“ grupės nare, kuri jau dabar valdo 100% šios kompanijos akcijų. „Tai pirmiausia mūsų klientai, kurie kalba, siunčia SMS žinutes, naršo internete, pramogauja ir tvarko verslo reikalus naudodamiesi OMNITEL ryšiu.“ – teigia „Omnitel“. Ši įmonė yra viena pirmųjų, kuri suteikė galimybę naudotis 3G ir 4G internetu. Jie siekia tapti didele kompanija, pasaulinio lygio, kuri pajustų klientų norus jiems to dar nepaminėjus.

„ TeliaSoneros“ grupės narė turi galimybę savo klientams pasiūlyti pažangiausias pasaulyje mobiliojo ryšio paslaugas, kokybę ir suteikia galimybę naudotis šiuo tinklu ne tik Lietuvoje.

  • Microsoft Word 7225 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1718 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sandra
  • Omnitel naujo prekės ženklo marketingo strategija
    10 - 2 balsai (-ų)
Omnitel naujo prekės ženklo marketingo strategija. (2019 m. Spalio 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/omnitel-naujo-prekes-zenklo-marketingo-strategija.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 16 d. 23:52
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema