Organizacijos įvaizdis ir reputacija


Reputacijos elementai. Abratt organizacijos įvaizdžio kūrimo modelis. Reputacija skaidres.

Organizacijos įvaizdis ir reputacija. Organizacijos įvaizdis. Įvaizdžio samprata Siauras apibrėžimas. Įvaizdžio samprata Skirtingos interpretacijos. Įvaizdžio charakteristika. Palankaus organizacijos įvaizdžio charakteristikos. Įvaizdžio tipologija. Įvaizdžio tipai (G. Cibulskis). Organizacijos įvaizdžio segmentai (S. Krasauskaitė ). Organizacijos įvaizdžio kūrimo modeliai. Organizacijos įvaizdžio kūrimas. S. Kennedy įvaizdžio kūrimo modelis (1977). G. Dowling’o įvaizdžio kūrimo modelis (1986). R. Abratt’o įvaizdžio kūrimo modelis (1989). H. Stuart modelis 1994 (1998). Apibendrinantis modelis. Organizacinės elgsenos ir įvaizdžio tarpusavio įtaka. Organizacinė elgsena. Reputacija. Reputacijos apibrėžimai. Reputacijos apibrėžimai (2). Reputacijos kriterijai. Reputacijos elementai. Pozityvios reputacijos privalumai (1).
  • Komunikacijos Skaidrės
  • MS PowerPoint 234 KB
  • 2013 m.
  • 24 puslapiai
  • Asta
  • Organizacijos įvaizdis ir reputacija
    10 - 3 balsai (-ų)
Organizacijos įvaizdis ir reputacija. (2013 m. Birželio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/organizacijos-ivaizdis-ir-reputacija.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 14:41
×