Organizacijos įvaizdžio valdymas


Įvadas. Organizacijos įvaizdžio samprata ir veiksniai. Organizacijos įvaizdžio samprata. Organizacijos įvaizdžio veiksniai. Organizacijos įvaizdžio valdymas. Organizacijos įvaizdžio valdymo modelis. Organizacijos įvaizdžio valdymo pavyzdžio analizė. Analizuojamos organizacijos įvaizdžio valdymo poreikis įmonėje. Analizuojamos organizacijos įvaizdžio veiksniai įmonėje. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Sparčiai globalėjančioje rinkoje organizacijos vis dažniau susiduria su iššūkiu kaip išsiskirti iš kitų bei atkreipti vartotojų, investuotojų, darbuotojų ir visuomenės dėmesį. Tad vis didesnis dėmesys yra skiriamas organizacijos įvaizdžiui. Nebeužtenka pasinaudoti žiniasklaida ar socialiniais tinklais, organizacijoms tenka kurti komunikacijos ir įvaizdžio formavimo strategijas, kurios būtų reikšmingos ilgą laiko tarpą.

Būtent šis poreikis išryškino organizacijos įvaizdžio valdymo svarbą ir atkreipia dėmesį į platesnius aspektus, kurie šiai dienai yra svarbūs visuomenei: reputacija, socialinis įvaizdis, darbdavio įvaizdis bei konkurencingo rinkos žaidėjo paveikslas. Nuolatinis dėmesys įvaizdžio valdymui suteikia rinkoje tam tikrą išskirtinumą, kuris didina ir užtikrina organizacijos tvirtumą rinkoje bei padeda įmonėms įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Organizacijos įvaizdžio valdymas yra kompleksiškas ir individualus, priklausomai nuo pačios organizacijos būklės rinkoje. Vienokius sprendimus ir žingsnius turi pasirinkti nauja rinkos įmonė, visai kitokius, organizacija, jau užsitikrinusi stabilią poziciją visuomenės akyse. Organizacijos įvaizdžio valdymas yra modelis, kurio pagalba įmonės bando sukurti, išlaikyti arba, kai kuriais atvejais, atgauti teisėtą savo įvaizdį suinteresuotų šalių akimis. Tad organizacijos įvaizdžio valdymas – pačiame įmonės gyvavimo ciklo centre. Rašto darbe pateikiama teorija, pristatanti organizacijos įvaizdžio sampratą bei valdymo modelį. Tyrimai rodo, kad organizacijos, norėdamos išlikti stipriomis rinkos žaidėjomis, privalo išlaikyti norimą įvaizdį (Ulmer, 1998).

Tyrimo tikslas – atskleisti organizacijos įvaizdžio valdymo svarbą įmonėse bei apibrėžti kokiais būdais ir veiksniais galima pasiekti geriausius rezultatus.

Tyrimo objektas – organizacijos įvaizdis, jo samprata ir valdymo modelis.

Šiandieninėje globalioje rinkoje organizacijos dažnai susiduria su įvairiais veiksniais, lemiančiais išsikeltų tikslų pasiekimą. Norint parduoti kuriamas paslaugas ar prekes nebeužtenka gauti erdvę prekybos centre ar atsidaryti elektroninę parduotuvę. Žmonių apsisprendimas pirkti prekes ar naudotis paslaugomis yra glaudžiai susijęs su jų požiūriu į prekės ženklą ar organizaciją.

Organizacijos įvaizdis gali būti apibrėžtas kaip viešųjų įspūdžių apie organizaciją visuma, kurianti patrauklų požiūrį išorės auditorijai. Konstruktyvų išorinį vaizdą, potencialų ateities vaizdą gali kurti žiniasklaida, viešųjų ryšių konsultantai ir patyrę rinkodaros specialistai. Dažniausiai šie pagalbos elementai kuria įvaizdį manipuliuodami visuomenės suvokimu apie tam tikrą įmonę, kad padėtų organizacijos vadovams pasiekti užsibrėžtus tikslus. Vienas tokių tikslų - darbo rinkos išteklių patenkinimas. Šiomis dienomis vis garsiau kalbama apie darbuotojų prisitraukimo įrankius ir sėkmę lemiančius veiksnius.

  • Microsoft Word 54 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2326 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dovile
  • Organizacijos įvaizdžio valdymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Organizacijos įvaizdžio valdymas . (2019 m. Lapkričio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/organizacijos-ivaizdzio-valdymas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 19 d. 22:22
×
Namų darbų pagalba 24/7