Oro uosto paslaugų kokybės vertinimo informacinės sistemos modelis


Oro uosto paslaugų kokybės vertinimo informacinės sistemos modelis. Įvadas. Oro uostų paslaugų kokybės vertinimo srityje analizė. Oro uostų paslaugų kokybės ir veiklos efektyvumo vertinimo metodai. Tyrimas apie paslaugų kokybę. Vilniaus oro uosto paslaugų kokybės spragų nustatymas.


Vertinant oro transporto paslaugų kokybę panaudojo pritaikytus kriterijų rinkinius, pagal klasikines Servqual metodikos kokybės vertinimo dimensijas (apčiuopiamumas, jaurumas, patikimumas, užtikrinimas ir įsijautimas). S. Erdilas (2011) vertino kokybę pagal 22 kriterijus, kurių pagrindą sudarė kriterijai, orientuoti į oro linijų veiklos kokybės nustatymą. Vertinimą atliko keleiviai. C. C. Chou (2011) papildė kokybės dimensijas Skrydžio modelio kriterijų grupe ir naudojo 28 kriterijų rinkinį.

Dėl konkurencinių priežasčių oro transporto keleivių paslaugų kokybės lūkesčių ir patirties skirtumai oro uostuose tampa vis svarbesni. Modelis, kuris padeda vertinti paslaugų kokybę: Proceso trukmė – bendras laikas, reikalingas atvykimo procesui, ėjimo pėsčiomis atstumas/laikas, muitinės tarnyba, bagažo procedūros. - Patogumas – galimybė pasinaudoti dušu, elektroninių bilietų naudojimas, parduotuvės, restoranai, valiutos keitykla, bankomatai, bagažo saugykla, nuomos paslaugos. Komfortas – švara, apšvietimas, laukimo salių apkrova, atmosfera, vėdinimas. Informacijos matomumas – skrydžių, oro uosto paslaugų informacijos aiškumas ir dažnumas. Personalo paslaugumas – oro uosto ir registracijos personalo paslaugumas, draugiškumas. Saugumas – saugumo oro uoste jausmas.

Aviacijos saugumo darbuotojų kompetencijos pakankamumas. Technologijas aptarnaujančių darbuotojų kompetencijos pakankamumas. Atsakingo asmens už nuolatinį bendravimą su oro linijomis aviaciniais klausimais paskyrimas;.

  • MS PowerPoint 60 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (823 žodžiai)
  • Kolegija
  • Justas
  • Oro uosto paslaugų kokybės vertinimo informacinės sistemos modelis
    10 - 2 balsai (-ų)
Oro uosto paslaugų kokybės vertinimo informacinės sistemos modelis . (2017 m. Gruodžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/oro-uosto-paslaugu-kokybes-vertinimo-informacines-sistemos-modelis.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 13 d. 02:13
×