Oro uosto planavimas: Aerodromo kodo ir kitų parametrų nustatymas


Dumo nustatymas. Aerodromo kodo nustatymas. KTT laidumo nustatymas. KTT ilgio nustatymas (KTT faktinio ilgio skaičiavimasKTT pločio skaičiavimas. Riedėjimo takų geometrinių parametrų skaičiavimas. RT pločio skaičiavimas. Riedėjimo tako (RT) ir KTT atstumo skaičiavimas. Atstumas tarp dviejų lygiagrečių RT ašių. Atstumas tarp ašies linijos ir nejudamos kliūties. Praplatinimai posūkiuose, kur RT įsijungia į KTT. Aerodromo generalinis planas.


Apskaičiavau KTT laidumą, kuris yra 30 kilimo ir tūpimo operacijų per valandą. Nustatant KTT ilgį, įvertinau oro temperatūros, atmosferos slėgio bei KTT išilginio nuolydžio įtaką lėktuvo kilimui ir tūpimui. KTT ilgį priėmiau 2400m ir plotį 45m, priėmiau tokius, kad vyraujantis lėktuvai galėtų saugiai leistis ir saugiu greičiu įvažiuoti į riedėjimo takus.

Riedėjimo takų plotį parinkau 15m. Intensyvumas labai didelis, todėl buvo įrengiamas greittakis, kuris prie KTT galų prisijungia 450 kampu.

Lėktuvų stovėjimo vietų išdėstymas nukreiptas į terminalą, ir tai leidžia keleiviams saugiai išsilaipint iš lėktuvu.

Pagal tarptautinius ICAO reikalavimus aerodromai žymimi kategorijomis. KTT kategoriją sudaro du elementai-kategorijos skaičius ir kategorijos raidė. Skaičius – pagrįstas projektiniu skridimo juostos ilgiu, o raidė – atitinkanti lėktuvo sparnų ilgį ir atstumą tarp važiuoklės išorinių ratų. KTT kategorija nustatoma, atsižvelgiant į numatomo eksploatuoti lėktuvo fizines charakteristikas pagal 1.1 lentelę.

Pagal 1.1 lentelę nustatau aerodromo kodą ir į 1.3 lentelę surašau pagrindinius aerodromo parametrus.

KTT laidumas – svarbiausia charakteristika, projektuojant ir organizuojant oro uosto darbą. Tai maksimalus skaičius kilimo ir tūpimo operacijų, galimų atlikti KTT per 1 valandą.

Čia: Nm – KTT laidumas mišriai tūpiantiems ir kylantiems vieno tipo lėktuvams;

TTK – laikotarpis tarp tūpimo ir po jo atliekamo kilimo, priimu TTK = 60s.

TKT – laikotarpis tarp kilimo ir po jo atliekamo tūpimo, priimu TKT = 60s.

Projektuojamas oro uostas per 1 valandą atliks 30 kilimo ir tūpimo operacijas.

Nustatant KTT ilgį, reikia įvertinti reikalavimus, susijusius su lėktuvo kilimo ir tūpimo.

Pagrindinis KTT ilgis – tai ilgis reikalingas kilimui ir tūpimui standartinėse atmosferinėse sąlygose, esant jūros lygyje, esant nuliniam KTT nuolydžiui ir štiliui.

Pagrindinį KTT ilgį būtina padidinti 7% (atsargos koeficientas dėl dangos slidumo) kiekvieniems aerodromams esantiems 300m virš jūros lygio.

  • Microsoft Word 541 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (1751 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dima
  • Oro uosto planavimas: Aerodromo kodo ir kitų parametrų nustatymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Oro uosto planavimas: Aerodromo kodo ir kitų parametrų nustatymas. (2019 m. Sausio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/oro-uosto-planavimas-aerodromo-kodo-ir-kitu-parametru-nustatymas.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 16 d. 05:31
×